autoweb.cz > sportovní vozy > Lucra 2.2: od retra k moderně v jednom kroku
Lucra 2.2: od retra k moderně v jednom kroku
Kalifornská Lucra je jednou z méně známých automobilových manufaktur, která má ve svém výrobním programu pouze jeden model nazvaný LC470. Jde o dvousedadlový roadster postavený z ocelových trubek a karbonové karoserie tvarované do stylu sportovních aut z 50. let, technika je však navýsost aktuální. K pohonu zadních kol skrze samosvorný diferenciál a manuál Tremec využívají tyto stroje vidlicové osmiválce GM o výkonu 400 až 700 koní.
Jak se této americké společnosti daří obchodně, to popravdě nevíme, její aktuální iniciativa transformovaná do nového konceptu pojmenovaného prostě 2.2 však naznačuje, že se jí asi nevede špatně.
Konkrétní informace o novince jsou v tuto chvíli nedostupné, snad ale nebudeme zavádět, když řekneme, že se Lucra ani v tomto případě nevzdá pohonu zadních kol, karbonových vnějších komponentů a pohonných jednotek koncernu General Motors.Proslýchá se, že nové auto bude delší a širší, sami vidíte, že v předním nárazníku adoptuje LED a po stranách dlouhých předních blatníků bude mít na každé straně čtyři koncovky výfukového systému. Co je neméně zajímavé, jsou momentálně nepotvrzené zprávy o tom, že se pod kapotou Lucry objeví kromě agregátů z Corvette také motory od Mercedesu.
Bližší podrobnosti nemáme ani o plánovaném termínu premiéry či začátku prodeje, počítejte proto s tím, že budeme aktivity společnosti Lucra sledovat.
Miro Mihálik, zdroj: Serious Wheels