Lancia Thema 3.0 V6 CRD
17 fotografiíalarm
Pro Lancii je tohle bezesporu velký krok kupředu, ale vedle konkurence Thema (nebo Chrysler 300, chcete-li) nezapře, že je založená na velmi starém autě.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
17 fotografiíalarm
Pro Lancii je tohle bezesporu velký krok kupředu, ale vedle konkurence Thema (nebo Chrysler 300, chcete-li) nezapře, že je založená na velmi starém autě.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
prosim vas jak ste dosahli spotreby 9 litru? ja tohle auto mel pujceny na 600km. Vubec sem ho nesetril a vracel jsem ho se spotrebou 6.8 litru!
Mimochodem prevodovka neni az zas tak spatna a hlavne bude neznicitelna oproti konkurencním 7mi – 8mi kvaltum.
To auto je příšerné. Neuvěřitelně zastaralé a s naprosto praštěnou cenou. Snaha vyrovnat se německé velké trojce, která je vzdálená milióny světelných let… nevěřím tomu, že si tohle někdo koupí dobrovolně. A spotřeba? To už je to opravdu poslední…
Psal to Žák, tedy zabývat se jakýmikoliv skutečnostmi je zde zbytečné. Je vidět, že zase trávil spoustu času na sluníčku…
Kde? V příměstském provozu. Mimo město konstantně stovkou to jede asi za 7.
Precital som si prve riadky recenzie, a stacilo mi. Dat hodnotit lanciu cloveku, co vravi, ze vsetky lancie su podpriemerne (aj ked lancia Y=fiat 500=fiat panda, kde nebolo o podpriemernosti ani slychu), to chce odvahu. O kvalite interieru pomlcim, vsade pisu o tom, ze je z dobrych materialov a vyborne spraveny. Zial, asi je prilis napadity na cloveka, co fandi dizajnu passatu. A nema na vrchu kukuckove hodinky z noveho passatu.
Toto auto sa ale nepaci ani mne. Je to chrysler a hanenie znacky lancia, ktora ma bohatu historiu a ma co ponuknut. Ukazuje to na absolutnu neschopnost dnesneho managementu lancie, kde by som povedal ze na cele je nejaky slovensky politik, a tuneluje a tuneluje…Zial nie je prva ani posledna, co takto skonci.
Precital som si prve riadky recenzie, a stacilo mi. Dat hodnotit lanciu cloveku, co vravi, ze vsetky lancie su podpriemerne (aj ked lancia Y=fiat 500=fiat panda, kde nebolo o podpriemernosti ani slychu), to chce odvahu. O kvalite interieru pomlcim, vsade pisu o tom, ze je z dobrych materialov a vyborne spraveny. Zial, asi je prilis napadity na cloveka, co fandi dizajnu passatu. A nema na vrchu kukuckove hodinky z noveho passatu.
Toto auto sa ale nepaci ani mne. Je to chrysler a hanenie znacky lancia, ktora ma bohatu historiu a ma co ponuknut. Ukazuje to na absolutnu neschopnost dnesneho managementu lancie, kde by som povedal ze na cele je nejaky slovensky politik, a tuneluje a tuneluje…Zial nie je prva ani posledna, co takto skonci.
Precital som si prve riadky recenzie, a stacilo mi. Dat hodnotit lanciu cloveku, co vravi, ze vsetky lancie su podpriemerne (aj ked lancia Y=fiat 500=fiat panda, kde nebolo o podpriemernosti ani slychu), to chce odvahu. O kvalite interieru pomlcim, vsade pisu o tom, ze je z dobrych materialov a vyborne spraveny. Zial, asi je prilis napadity na cloveka, co fandi dizajnu passatu. A nema na vrchu kukuckove hodinky z noveho passatu.
Toto auto sa ale nepaci ani mne. Je to chrysler a hanenie znacky lancia, ktora ma bohatu historiu a ma co ponuknut. Ukazuje to na absolutnu neschopnost dnesneho managementu lancie, kde by som povedal ze na cele je nejaky slovensky politik, a tuneluje a tuneluje…Zial nie je prva ani posledna, co takto skonci.
Český pisálek: \“Lancia totiž vždycky sázela na design, ale u některých aut za líbivý kabát neschováte jejich podprůměrnost\“
Statistika: \“Lancia je nejúspěšnější značkou světových automobilových všech dob\“.
Český pisálek: \“u velkého sedanu snad radši ani nechci domyslet, co by se stalo, kdyby Lancia dělala dál to, co \“umí\“.
TopGear: Kdykoli jedu s Lancií Kappa Trubo 20v, mám sto chutí křičet na majitele Audi, BMW a Mercedesu: \“Hej, koupil sis špatný auto!\“
AutoMotor und Sport: i přes všechny výhrady, které jsme k Lancii Thema Turbo 16v (model 1988-1994) měli, pasujeme ji jednoznačně do role vítěze našeho srovnávacího testu. Hlavní zásluhu na tom má nejen prostor a výbava, ale zejména agregáty, které nemají momentálně na trhu srovnání. A to ani ze strany novější a líbivější sesterské AR 164…
Doporučení: \“Když český pisálek napíše, že je něco modré, je jisté, že věc může máít jakoukoli barvu – s výjimkou libovolného odstínu modré…
1) zastaralá převodovka. Pro zajímavost je to ta samá, která byla ještě před 3 lety ve vrholných modelech Mercedes V12 a ta samá co je v Maybachu. V dodobých testech byla vždy chválena za plynulé řazení, spolehlivost.
Pokud už se vám to dnes zdá jako přežitek, měl ste si půjčit benzínovou 3,6 V6 s 8st ZF, který používají i vám opěvovaní němci.
Interiér je zcela nový a všude ja hodnocen velmi pozitivně.
Původní podvozek Mercedesu byl přepracován.
A pokud někdo hledá sportovní výkony, stavitelné tlumiče a dirft, pak si asi nebude kupovat itlaského sazínka CRD ale sáhne po originálu 300C SRT8.
Tam si za tu cenu užijete tolik rachlosti, zábavy a radosti z jízdy, že to samé vám německá prémie poskytne někde za cenu 3 mega, tedy jednou takovou.
Takže se dá souhlasit leda s tím, že Thema je pod zančkou Lancia směšná.
Přelepšní znáčků na chrysleru totiž vadí nejen fandům Lancie, ale zejména fandům amerik.
Takže averze k Italským automobilům pokračuje…nevěřím,že se v tom autě někdo svezl.Nevěřím a jestli,byl to člověk,kterému doma stojí 3 Passaty,2 golfy a 5 Octavek 1.9 Tdi.Hrůza autoweb je největší žumpa
Koupil sis blbí auto řekl Jeremy když jel v Alfě Romeo 166 3.2 V6 takže nelhat prosím jinak máte ve všem pravdu
Předesílám, že jsem s touhle dvoutunou nejel, zato jsem si jí prolezl a trochu ze zajímal o změny oproti 300C. Rozhodně nemohu potvrdit, že je interiér nekvalitní, naopak působí solidně. Sdílím smutek z lavic místo předních sedadel, ale velké a těžké auto je pro velké a těžké řidiče, že…no…obvykle pro malé napoleony… Kolega (takový pomenší) potvrzuje, že s tím jezdí za sedm na sto, ve městě za osm a půl bez úporné snahy o úsporu. Mně na tom vadí ta děsná hmotnost, fyziku totiž znám a respektuji. A k řízení – nápravou to není… Takže nekoupil bych, ale nezatracuji a chápu koupi jiných. Mne zajímají trochu atletičtější exempláře…
Docela bych se rád se svou 164 2.0 TB V6 postavil vedle Themy 2.0 Turbo. I s katem a Euro 2. Škoda že tak Themy rezly… Jinak souhlas. Buď auto především jezdí nebo taky jezdí…
napísal si to presne.. toto pisal \“umelec\“ bez mozgu. doma jazdi octavku I generacie, teraz mu dal niekto velke auto, konecne a uz sa stazuje na nekvalitu. zobud sa \“profesional\“ co si to napisal!!
Zdravím a popíši s odstupem jak se s ní žije.
Cestování na dálky je naprosto v pořádku a ani nevíte že řídíte.Nastavíte tempomat a adaptiv a jen točíte volantem.Když jedene naprosté piánko a kocháte se 100 umí to jet za 6,5 dálnice kolem 150 je kolem 8.takže průměr kolem 7 je na tak velké auto ok.Komfort je i na 20 v pořádku.Jediné co je nepříjemné je jízda po užších silnicích.Zde je proti vám délka i šířka tohoto vozu.
Tesi ma, ze sa ozval aj realny majitel auta ! Themu som mal pozicanu na par dni a mal som z nej prevazne velmi dobry dojem. Ma svoje slabiny ale to co padlo v teste je naozaj prehnane. Odkial si? Mam Lanciu Thesis, takze ak si z okoli Moravy…mozeme spravit maly sraz !
Jezdím s Themou již téměř rok s ujetými 31 000 km. Vesměs smíšený provoz – krátké jízdy ve městě i dálkové po dálnicích. Jelikož jde o svébytný vůz u kterého jde především o styl a vyjímečnost, nemá smysl se zdržovat srovnáváním s ostatnimi. Pokud chci „splynout s davem“ v dané třídě, koupím BMW, Audi nebo VW. Pokud chci zaujmout a být vidět, je Thema to správné auto.
Zkušenosti : Zatím není ani známka po vrzání a jiných pazvucích. Sedala bez bočního vedení jsou nejvýraznější problém v zatáčkách. Převodovka – od 70km/hod bez problému. Do 70 km/hod má problém se rozhodnout, na který stupeň jet. To představuje lehké škubání při zrychlování. Spotřeba – průměr kombinovaný 7,3 l/100km. Při razantnější jízdě není problém 8,0 l/100km, což se ale rychle srovná první jízdou nad 100 km.
Interiér – jistě výrazný na uživatele zvyklé na německá auta. Avšak inspirativní a půvabný pro vyznávače retro stylu. Výrazným rysem je velký zájem okolojdoucích a jen pochvalné komentáře i když věřím, že málokdo z chválících by si toto auto koupil právě díky jeho výraznosti.
Závěr – auto není dokonalé, ale i přes to nebo právě proto má svůj jedinečné styl, který se určitému okruhu uživatelů líbí. A auto přece není jen o perfekcionismu a uhlazenosti.
Koupil jsem ji novou v roce 2013,pouze kvuli pomeru cena vybava za 25900 Euro.Srovnatelne BMW,Mercedes,VW Phaeton apod. by mne stal prinejmensim trojnasobek.Po presednuti
z Phaetonu za 90 tisic jsem nezaznamenal podtstatny rozdil v komfortu,italsky motor v Lancii
ma dokonce mnohem kulturnejsi projev,nez Phaeton.Petistupnovy automat radi sametove za vsech okolnosti,pri 130 km/hod ma motor necelych 2000 otacek a neni temer slyset.Podvozek Italove vylepsili oproti Chrysleru o 100 %.neni pravda,ze auto zacne od 170 km/hod plavat.Jezdim bezne
200,maximalka je podle tachometru 250 a i pres krabicovity tvar karoserie neni v aute vetsi hluk nez
v sedmickovem BMW nebo Phaetonu se kterymi jsem jezdil predtim.Po trech letech a ujetych 60
tisici kilometrech jsem nemel jednu jedinou zavadu,na rozdil od BMW ktere bylo za tu dobu v servisu nejmene 6x kvuli nejruznejsim pitomostem a stalo trojnasobek.Ocenuji taky vybavu jako vyhrivani volantu v zime,vyhrivani a chlazeni v sedadllech,schranky na kafe je mozno v zime ohrivat,v lete chladit,serizovatelne pedaly oceni jak dvoumetrovy chlap,tak i mala zena.Bocni vedeni sedadel
jiste neni jako ve sportovnim Porsche,ale rozhodne v zatackach ze sedadla nepadam ani v nem neklouzu.Zpracovani interieru neni o nic horsi,nez v premiovych vozech,materialy jsou prinejmensim stejne kvalitni jako u premiovych znacek.Sedadlo Phaetonu vykazovalo po trech letech mnohem vetsi stopy opotrebeni nez sedadlo v Lancii.Dalsi vybava jako je hlasove ovladani nejruznejsich funkci,telefon,navigace,tzv.cerna skrinka,vynikajici ozvuceni atd.atd ……vse by stalo ve srovnatelnych vozech trojnasobek ceny.Jezdim od roku 1971 a vlastnil jsem bezpocet
aut vyssi tridy.Lancia Thema je nejenom v pomeru cena-vybava to nejlepsi co jsem mohl koupit,
samozrejme ze BMW,nebo Phaeton se ctyrkolkou jsou v zime na snehu jistejsi nez zadokolka
v Lancii,ovsem temer vse ostatni je v Lancii bud srovatelne,nebo dokonce lepsi a to za bezkonkurencni cenu.Nemuzu souhlasit ani s udavanou spotrebou autora clanku.Jezdim
v Nemecku po dalnicich a po meste se spotrebou 8,1 a absolutne nesetrim a nejsem brzdou provozu.s mym druhym vozem Chevrolet Orlando -ctyrvalec diesel 163 koni,mam spotrebu
9,4 litru a jezdim s nim o poznani pomaleji nez s Lancii,zatimco s tretim autem Hyundai Sonata
rovnez ctyrvalec se 140 koniky jezdim za 8,5,takze Lancie je i nejuspornejsi.s mym starsim BMW
i s Phaetonem jsem rovnez jezdil se spotrebou o litr az dva vyssi.Pokud jezdim po Ceske republice ,setrim a dodrzuju predpisy,tak Lancie jede za 5,9.