Lamborghini Gallardo LP 560-4: Jak se půjčuje supersport?
39 fotografiíLamborghini
Soupeři dokáží z menších motorů dostat větší výkon a rychlost. Ale může vůbec někomu vadit, že tohle Lamborghini není nejrychlejší na světě, ale jen asi třetí?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
39 fotografiíLamborghini
Soupeři dokáží z menších motorů dostat větší výkon a rychlost. Ale může vůbec někomu vadit, že tohle Lamborghini není nejrychlejší na světě, ale jen asi třetí?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
V tabulce máte prohozené kolonky maximálky a zrychlení (nebo to Gallardu na stovku trvá 325 s? :-))) Švagr se svezl jak v tom Camaru SS, tak v Gallardu a obě auta ho uchvátila. Říkal, že to Camaro by si dovedl představit i jako rodinné auto. Jinak chápu, že to není test auta, ale spíš článek o pocitech při svezení a ani mi nevadí ta reklama na konci. Jen doufám, že teď u článků nebudeme vídat reklamu na autopůjčovny pravidelně. btw: zase jsem dnes viděl žluté Gallardo. Praha, Vozovna Střešovice, 8:30. To auto se prostě nedá přehlédnout:-)
Nejvyšší rychlost (km/h)3,7
0-100 km/h (s)325
…nic moc teda za ty prachy 🙂
Zdravím.
Předem díky za zprostředkování pocitů řízení tohoto skvostného auta.
Supersport jsem nikdy neřídil, takže co mě zajímá je, nakolik pohon 4×4 \“zabíjí\“ toto auto, pokud vůbec? Přijde mi totiž, že u supersportů kromě trakce při rozjezdu další smysl tato koncepce pohonu nedává (navíc u auta s motorem uprostřed), nehledě na vyšší hmotnost a cit v řízení devalvovaný vlivem poháněných i předních kol.
Verze 550-2 Balboni by tak měla být ještě o kousek vytříbenějším vozem, nemyslíte?
Díky.
Málem bych čekal okřídlenou větu typu: Ale Nissan GTR zrychlí na stovku rychleji a možná by jel i více na maximálce, nehledě na třetinovou pořizovací cenu!
Ano o tomhle je přece požitek za volantem, hlavní je za kolik mě to dostane na stovku.
Měl jsem možnost mít půjčené stejné Gallardo na celý víkend (LP560) a ač jsem majitelem GT-R a hodně upraveného Speedstera (a pár dalších aut), tak myslím, že je to opravdu vše hodně o pocitech a Gallardo je někde mezi těmito auty. Je to opravdu výborné auto, pohon 4×4 kupodivu nijak neškodí, jak jsem se bál, protože většina výkonu putuje na zadek a není problém jednoduchým přidáním plynu projíždět zatáčky s rozevlátou zádí (i když má člověk dost respekt). Auto mě přišlo překvapivě hodně pohodlné (víc, než jsem čekal a víc než třeba zmíněný Speedster) a zážitek z řízení je zábavnější než s GT-R, téměř se blíží Speedsteru, ale na oplátku nabízí mnohem kultivovanější ježdění). Vše je mnohem tužší, než v GT-R (hlavně posilovač), takže si člověk připadá víc jako ve sporťáku. A není to zase úplný extrém jako Speedster bez posilovače. Řazení není z nejrychlejších a trochu kope, ale po všech negativních recenzích, co jsem o něm četl jsem to čekal mnohem horší, člověk si myslím bez problémů zvykne a nijak to nevadí i když GT-R řadí samozřejmě mnohem hladšeji. Nejkrásnější je na něm ale zvuk a emoce spojené s jízdou. Jenom nastartování, když se před vámi protočí všechny ručičky a zezadu se ozve menší atomový výbuch a po ránu se otvírají okna u všech sousedů stojí za to 🙂 Stejně tak motor ve vysokých otáčkách zní úžasně a ač auto není objektivně ani subjektivně rychlejší než omílané GT-R má určitě hodně do sebe a není to jen o rychlosti. Pozornost s autem člověk občas vzbuzuje víc, než je milé, i na nejpomalejší režim auto poměrně znatelně při podřazení střílí do výfuků a je slyšet všude i když se člověk snaží jet nenápadně, tak se všichni otáčejí (a to jsem měl \“nenápadnou\“ bílou barvu). Spotřeba je poměrně velká, zhruba tak o 5-10 litrů vyšší než při stejném stylu jízdy jako s GT-R, ale to je asi to nejmenší 🙂 Trochu nevýhoda je nízká výška, každou chvíli jsem musel někde přibržďovat a hydraulicky přizvedávat předek. Jinak ale parádní auto. Nicméně v téhle cenové kategorii to není asi tak složité, pokud mohu srovnávat s Ferrari California, tak emoce tam byly podobné, sice je to trochu víc GT, ale zase nabízí jiné plusy 🙂
Když už se do Žáka nestřílí tím, že je kretén a že ničemu nerozumí, tak se mu aspoň musí desetkrát napsat, že má v tabulce přehozený hodnoty. Teď ještě zbývá počkat, co napíše komentátor wolff, který vždycky přijde s nějakou vyblitou perlou.
Díky za jiný pohled. Jinak k tomu speedsteru… To je Opel speedster první generace postavený s Lotusem nebo je řeč o Porsche? Nebo jsem uplně vedle? Díky.
Je to Opel Speedster – je poměrně dost přestavěný, 330 mm brzdy (nejsilnější, co jdou na Speedstera dát), motor 260 koní (860 kg) atd. Stovku dělá za 4 sekundy, tj. kupodivu do nějakých 160 není o moc pomalejší než to Gallardo. Jinak si rozhodně umím představit, že si Gallardo někdo za tu cenu koupí jen pro ten zážítek z jízdy (samozřejmě se najde spousta těch, kteří se v tom chtějí jen předvádět) a i když je hodně aut, která ho předběhnou ve všech parametrech (pokud koukáme na tabulkové parametry) a za menší cenu, ale někdy to opravdu není jen o těch výkonech.
Jinak pro někoho jeden poměrně důležítý postřeh – měřím jen 180 cm a v Gallardu už jsem škrtal hlavou o strop, nevím kolik měří autor, ale nedokáži si představit, že by v autě seděl pohodlně někdo, kdo má 185 cm a více..to by musel být jedině předkloněný 🙂 Také je trochu nešikovná opěrka pro levou nohu, která mě přišla o dost blíž, než by měla být a nohu jsem měl stále trochu nepřijemně pokrčenou, po delší jízdě nic příjemného, ale to už jsou takové detaily, které člověk rád odpustí :).
Opět v dalším článku se redaktoři odhalili. Srovnávat japonské udělátko s gallardem může jen opravdová trubka. To, že má trabant upovídané řízení v rychlostech kolem 50 km/h, ford focus v 80 km/h mazda mx5 ve 100km/h není měřítkem pro to, že stejným způsobem se má chovat auto, které je stavěno pro rychlosti nad 300km/h. Pokud to někdo očekává tak je tzv. mimo mísu.
Opět další článek, ve kterém josef K. odhalil, že neumí pořádně číst, resp. si to pak poskládat v mozku. Psal tam autor, že je Gallardo špatné, protože nemá řízení z MX-5? Ne, psal, že je jiné, použil srovnání s autem, které někteří z nás měli možnost řídit a navíc se o něm píše fakt často (na rozdíl od gallarda) a vysvětlil, že je řízení takové jaké je, protože začíná pořádně fungovat až ve vysokých rychlostech. Čili to, co tady píše milý josef.
Čili teď úplně přesně nevím, kdo je vlastně mimo mísu, spíš mi to připadá, že tu má někdo potřebu kritizovat za každou cenu. Že by závist kvůli tomu, že se někdo jiný projel lambem?
Neměl jsem tam sice místa nazbyt, ale vešel jsem se poměrně dobře (a mám 197 cm). Je tam víc místa než v minulé generaci a pokud by to někomu nestačilo, řešením jsou skořepinové sedačky (co byly třeba ve verzi Superleggera), díky kterým se sedí ještě o trochu níž.
Kazdy ma moznost tu projevit svuj nazor.Proc ale cim dal tim vice nazoru se snazi dokazat,ze ten muj je spravnejsi a ze vsichni ostatni jsou uplne blby.Ze se to deje bezne vsude sem si uz zvykl,ale proc se to deje na strankach pro lidi se stejnym konickem a zajmem??
Tak to nechápu, ale fakt jsem škrtal hlavou každou chvíli o strop a to nemám žádné afro :-), měl jsem model r.v. 2011. Ale jinak skvělé auto, překvapilo mě v pozitivním smyslu docela dost, bral jsem Lamba spíš jako auta pro pozéry, ale není tomu tak 🙂
Napsal jsem to jednou, v té době tady žádný příspěvek ještě nebyl, teprve po odeslání se objevil druhý, upozorňující na stejnou chybu…kdyby tady byl, podruhý bych to samozřejmě nepsal…a není to nic proti nikomu, prostě jen normální upozornění na chybu…howgh 🙂
Díky za zajímavé postřehy, jak vám, tak redakci. P. josef k, opět osvědčil, že je idiot. Supersport je supersport, a tak je klíčové aby byl ovladatelný 100% hlavně ve vysokých rychlostech. Logicky, tato auta nebudou nikdy bůhvíjak příjemná na městské popojíždění, na to ani nebyla postavena. Očekávat tedy ovladatelnost Swiftu při rozměrech Lamba je nesmysl.
Každej má právo na svůj názor, ale proč se tady Ti lidé, kteří všechno ví, všechno znají, všude byli, kde nebyli tam se chystají a od všeho mají klíče, pouští do téhle diskuze. Sám ste histě řídil tak maximálně Fabii HTP….
Každej má právo na svůj názor, ale proč se tady Ti lidé, kteří všechno ví, všechno znají, všude byli, kde nebyli tam se chystají a od všeho mají klíče, pouští do téhle diskuze. Sám ste histě řídil tak maximálně Fabii HTP….
Je hezké,ale jaká je cena?????