Kupujeme ojetý automobil značky Škoda
Sekce Kupujeme ojeté auto
Co všechno lze dnes koupit na trhu s ojetinami s okřídleným šípem ve znaku, asi víte i sami. Zde je souhrn našich zkušeností s testovanými modely, který napoví, který motor, převodovka či výbava se vyplatí.
Dobré ráno,
jakož to člověk, který se celkem hodně zajímá o auta a vše okolo nich mě ráno potěšíl ve schránce e-mail o ojetinách škoda. To bylo jediné co mě nadchlo, článek je uplně o ničem, čekal jsem nějaké konkrétní rady.
Například u Octavie I. generace si při koupi zkontrolujte přední nápravu, stejně tak u Fabie I. generace, kde trpí často stabilizační tyčky. Pak třeba rada – při koupi superbu I. generace dejte zvýšenou pozornost přední nápravě, protže její součásti, aby byly kvalitní, stojí +- 10.000,-Kč, což je věc, kterou každý neví. Dále bych u třeba Octávie II. generace napsal pár vět o problémech s 2,0TDi motory, rozepsat se třeba o problémech s motory 1,2HTP 40kW, kde se vracely spaliny z katalyzátoru a podpalovaly ventily při +- 100.000km, napsat o kontrole a výměně oleje, filtru v haldexu u modelů 4×4, atd.
Určitě by bylo o čem psát, protože každé auto (nejen škoda), má své slabiny a samozřejmě i silné stránky. … tohle je článek, kde jste jen zrecyklovali všechny Vaše články, kde se ale člověk opět nedozví nic o ojetině, ale o novém, testovaném atuě …
Přesně tak,je to úplně o ničem!!
Souhalsím s vámi. Jinak při koupi vozu je třeba dávat v neposlední řadě pozor na to co podepisuju, tohle je docela zajimavá story: http://www.sdruzeni-sova.cz/clanek/zakaznik-dotahl-svuj-spor-s-bazarem-davo-car-az-k-setreni-magistratu-hlavniho-mesta-prahy-4698