Jeep Wrangler Unlimited 2.8 CRD DPF (2012)

29 fotografiíJeep

Jeep Wrangler. Klasika, kterou jsme tady už měli. Teď je tady znovu a má šanci přesvědčit, že má v našich podmínkách smysl.

Diskuze

7 komentářů

    wolff

    Jen sem to tak proskočil, ale pane Filip mám jeden dotaz, který mě napadl, když sem si to četl.

    Jedna věta mě zaujala (nebudu přesně citovat, není to ani nutné, myslím):

    Kolmé sklo se pro jízdu po silnici nehodí, beztak je za chvilku plné mušek.

    SOUHLASÍM na 100%

    Ale můj dotaz směřuje k tomuhle.

    Proč si toho (vč. Vás) ještě nikdo (aspoň sem si nevšiml) této věci nevšiml třeba na opěvované ŠKODĚ YETI, kde kolmé sklo dělá úplně stejnou neplechu jako u tohoto Jeepu!!!

    Děkuji za případnou odpověď, neboť je zajímavé, že u některých aut a značek jste schopní opravdu napsat i regulérní nedostatky a poznatky, zatímco u jiných značek Vám to jaksi nejde přes ty prsty a raději vychválite kdejakou blbinu, než abyste napsali alespoň jednu nectnost (ona zrovna Yetina jich má víc než dost).

    Takhle to vypadá, že jste tady (téměř všichni novináři v ČR) jen zkorumpovaná, dobře živená banda.

    Radek_STI

    Já bych si toho Raptora pořídil právě mimo silnice. Z různejch videí na netu se mi zdá, že toho projede opravdu hodně. A asi i na těch silnicích bude o chlup lepší…

    Stan

    Mám obě auta v garáži a u Wranglera je okno po 100 km rychlostí vyšší než 80 km/h na škrabku. Yeti je na tom o dvě třídy lépe.

    MadMarty

    Po přečtění článku bohužel vidím, že dnes může každý dělat cokoliv bez sebemenší znalostí problematiky daného tématu. Testovat letní silniční pneu v terénu, komolit nazvy a užití redukce a uzávěrky diferenciálu. Jak je patrno z úvodu článku autor o těchto automobilech neví téměř nic 🙂

    Tedy bohužel pro čtenáře článek s minimálný vypovídací hodnotou, pro autora kus práce a pro zaměstnavatele neefektivně vynaložené prostředky.

    Věřím, že v segmentu osobních běžných automobilů by se redaktor uplatnil, ale neztrácím dojem jako by redaktor testoval formuli F1 na českých okresních silnicích a výsledku testů zde publikoval široké veřejnosti.

    MadMarty

    Primarni urceni Wranglera asi nebude na slinici a pro vyšší rychlosti. Kromě vozů Jeep mám kombika kde také mohu vzdychat že nad 150mk/h je okno na škrabku. A nedej bože cesta z Brna do Prahy kolem 180-200km/h. Bych mohl škrabat na každé benzině. To auto je tedy vyloženě špatné, áááno ?

    Stan

    Reagoval sem na příspěvek výše, kde byl srovnáván se škodou Yeti 🙂 Wrangler je super auto, neměnil bych ani za nic, ale věděl sem do čeho lezu…. Mám krátkou verzi, takže v rychlostech nad 100 km/h je vysloveně nebezpečný, každá nerovnost auto rozhodí. Jako zadokolka při změně povrchu (prach, bordel u krajnice, bláto z pole)neví čí je a stabilizační systém dělá co může. Přesto jako jedinou nevýhodu krátké verze vidím jen tažné na 1 000kg. To jediné bych na voze změnil, na zbytek se dá zvyknout a nebo to auto vynahrazuje jinde. S Yetim se dají srovnat pouze rozměry, délka a šířka 🙂

    Docela mně zaráží že už na začátku recenze se neudáva o jakou řadu jde jestli sahara atd.Máme rubicona 2012 unlimited to auto má prostě koule a spustu věci mu odpustíte komfort ale žádna hrůza oproti tomu že máme ještě commandera a cherokee tak je to rozdil.Ale prostě to auto není nato že bude hodnit q7 po dálnici jde stím jezdit 180 ale už je docela nepříjemný těch 130 je uplně v pohodě v kabina je trochu hlučnější ale prostě tomu všechno odpustite je tak jak s choprem bud si koupite harleja nebo nějakou hondu :-)člověk se kochá jízdou takže i pro Váš bodový systém je to příjemné.Prsotě to auto vás nijak nelimituje vzadu dost prostoru a v kufry taky.Prostě jste volní a prostě můžete kamkoliv.Je to o emocích 🙂 a zbytečný sraček dneska bezklíčkový systémy atd..A nevím co mněl testujicí řidič za verzi ale kdyby mněl rubicona tak vyjde i na stodolu 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist