Je libo Mustang s výkonem přes 1200 koní? K mání je za babku!

Tuning | vydáno 9. 2. 2017

Velikost textu: a a a

Pokud je vám 421 koní nového Fordu Mustang málo, je zde řešení od Lebanon Ford...

Pětilitrový osmiválec Coyote ve Fordu Mustang se při jízdě většinou ani nezapotí – má mnohem větší potenciál, který se rozhodlo odemknout americké dealerství Lebanon Ford Inc. Vytvořilo balíček s názvem Hellion, který zahrnuje dvě turba, systém pro řízení plnícího tlaku, lepší vstřikovače, výkonné olejové čerpadlo a zadní poloosy, které (každá) zvládnou přenést až osm stovek koní. Dále vám přihodí výfukový systém Basani – a to je vše. Ve standardním nastavení dává takový Mustang výkon lehce přes 550 koní, ale s maximálním plnícím tlakem pošle na zadní kola až 1217 koní. Vše vás vyjde na neuvěřitelných 1,3 milionu korun – včetně samotného Mustangu GT a veškeré práce! Můžete samozřejmě přivézt své vlastní auto, pak je vše ještě levnější. K výkonu, který je srovnatelný s Veyronem, se tedy dostanete za cenu... Třeba stěrače z Bugatti. Lákavá nabídka, že?

Komentáře ke článku

Tento článek nikdo nekomentoval, buďte první.

Tagy: Ford

Škoda Citigo na Masarykově okruhu: Stačí mrzký výkon k opravdové zábavě?

Říká se, že potřebujete alespoň 400 koní na to, abyste si pořádně užili Masarykův okruh v Brně, jinak je to utrpení. A co takhle mrzkých 60 koní litrového tříválce ve Škodě Citigo?

Škoda Citigo na Masarykově okruhu: Stačí mrzký výkon k opravdové zábavě?
JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Vážený pane doktore, mám dva dotazy: 1) Bohužel jsem měl nehodu, kde jsem jako po... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Chtěli byste se projet?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist