Jaguar XE S 3.0 V6 340 k (2015)

31 fotografiíhračky do auta

Sexy karoserie, charakterní motor a dokonalý podvozek - Jaguar XE S je auto, se kterým se od teď musí vážně počítat.

Diskuze

5 komentářů

    Sir CHerokee

    Děkuju redakci za další zajímavý test. Škoda, že to auto jaguar nedotáhl. Interiéry jsou typickou bolestí Jaguaru…i F-Type za 3 mliony má mizerný volant a plastová tlačítka jak z auta z nižší střední. Ještě npchopitelnější pro mě ale je absence samosvoru. Škoda. S tou cenovkou tento vůz potkáme asi jen velmi zřídka.

    honza

    No nevím, jestli se k sedanu hodí takovýto až závodní zvukový projev. Na to je F-Type, tady bych čekal přeci jen více decentnosti. I proto nechápu, když si redakce zvuk pochvaluje, proč potřebuje ještě jakousi pomůcku ve výfuku. Každé auto není sporťák…

    Sir CHerokee

    Ale tady mluvíme o vrcholné verzi, která má nabídnout sportovní svezení a odlišit se práve vělkým motorem bez turb od konkurence.

    honza

    A má se ze sedanu stát sportovní auto nebo být nadále sedanem s jistou výkonovou nadřazeností a dobrým pocitem z jízdy? Komfort, decentnost a dobrý pocit z jízdy se zas tak moc nevylučují. Kdo chce řvoucí sporťák, může sáhnou na F-Type. Kdo chce silný sedan, který budí méně pozornosti a emocí, než sportovní bratr, dostane… Co? Méně obratný sporťák? Ono totiž není možné tento motor získat jinak, než zakoupením verze S. Pro zbytek zůstaly jen čtyřválce… Třeba takové BMW 3 lze mít s šestiválcem v „civilní“ verzi.

    jarda

    Skvělý test. A závěr lehce připomíná letitý vtip.

    Skot říká autorovi: „Pane, vaše kniha se mi tak líbila, že jsem si ji skoro koupil…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist