Indická Tata představuje svou sportovní značku Tamo. Mají se AMG nebo BMW M bát?

Majitelé Jaguaru a Land Roveru a zároveň výrobci nejlevnějšího auta světa odhalují své sportovní ambice

Indický průmyslový koncern Tata a vlastník stejnojmenné automobilky chystá na Ženevský autosalon premiéru sportovního vozu, určeného pro domácí trh. Bude prezentován pod novou značkou Tamo, která se má soustředit na unikátní vozy, technologie a služby. Nové auto má mít design z Itálie, poháněno má být přeplňovaným čtyřválcem o objemu 1,2 litru. Zatím má jít pouze na indický trh, hotový produkt bude připraven za zhruba rok a půl.

V Německu tato zpráva způsobila poprask, reakci vývojářů BMW M a Mercedes-AMG na nový sporťák Tata-Tamo se nám nepodařilo získat, protože oněměli hrůzou. Japonská Honda už zareagovala a začala montovat na své zahradní traktůrky přítlačná křídla a spoilery, český Zetor podle neoficiálních informací horečně pracuje na dokončení vývoje sportovních traktorů z řady RS.

6.2.2017 1:57

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist