Ideální snídaně aneb domácí gastronomie pod kontrolou díky Subaru WRX STI

Myšlenka tohoto klipu je jasná... Abyste doma obhájili nutnost pořízení sportovního auta, bez čerstvého pečiva se neobejdete.

Ano, je to reklamní klip na nový automobil, to ale ještě neznamená, že musí podléhat soudobým klišé, tedy že je zapotřebí od začátku do konce skloňovat ekologie, spotřeba a velký kufr tak, jak je poslední dobou obvyklé.


Což je vlastně v pořádku u aut, která mají být ekologická, ekonomická a prostorná, větším paradoxem jsou naopak prohlášení o sportovnosti u velkých naftových sedanů souvisejících se světem sportovnosti jen opticky agresivnějším designovým paktem. V klipu, kde hraje hlavní roli nové Subaru WRX STI se vlastně nemluví…

Zobrazit všechny fotografie

A přesto je zřejmé, o co jde. I když je „příběh“ trochu naivní, my máme jasno a chápeme v plné šíři. Nová japonská čtyřkolka má grády a propagační klip, ve kterém se tu a tam mihne atraktivní dáma a jinak je o modrém sedanu jezdícím bokem po šotolině, je jak ze staré školy.

17.7.2014 8:06| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist