Hyundai otevřel v Praze nový ukázkový showroom

Společnost otevřela v Praze Stodůlkách nový ukázkový showroom Brand Experience Center, jehož design odpovídá novému celosvětovému korporátnímu konceptu Hyundai.

Zájemci zde mají možnost, prohlédnout si nejnovější modely Hyundai prodávané v České republice. Brand Experience Center nabízí také prostor pro pořádání konferencí, společenských setkání a školení prodejců a techniků Hyundai. Nový korporátní koncept Hyundai Global Dealership Space Identity (GDSI) přináší dealerské síti novou estetickou filozofii a přispívá k pozitivnímu vnímání značky.

Zákazníkovi, i díky novému konceptu tak Hyundai nabízí prvotřídní prodejní a poprodejní služby. „Do konce roku 2015 bude takto realizováno 19 prodejních míst v České republice,“ doplnil Miloš Adámek, PR manažer a mluvčí společnosti Hyundai Motor Czech s tím, že celá prodejní síť Hyundai v ČR bude v novém korporátním designu do konce roku 2017.

16.4.2015 2:58

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist