Nepamatujeme si, že bychom něco špatného udělali. Celý rok jsme byli hodní, nezlobili jsme, platili jsme daně, chodili do práce a pomáhali vynášet naší sousedce odpadky. A takhle se nám pánbů odvděčil…
Hamann se podíval na zoubek BMW X6 a s jejím poněkud „netradičním“ designem si poradil po svém. Z příšernosti udělal obludnou příšernost. Nebudeme se rozepisovat o tom, co se změnilo, protože si to můžete prohlédnout na fotografiích. Nám se z toho nedělá zrovna dobře, takže nebudeme na ty fotografie civět zbytečně dlouho a raději se podíváme pod kapotu. Aspoň že tady se odehrálo něco, čemu se dá říkat tuning.
Benzínový třílitrový šestiválec z X6 xDrive35i byl posílen z 306 na plných 360 koní a 540 Nm (o 140 Nm více). Diesel xDrive30d dostal také řádnou dávku výkonu, když jeho nejvyšší hodnota nyní dosahuje 261 koní. Točivý moment vzrostl o 80 Nm na rovných 600 Nm. Dvakrát přeplňovaný diesel xDrive35d posílil dokonce až na 316 koní, když byl jeho točivý moment zvýšen rovněž o 80 Nm na 660 Nm. Hamann také pracuje na výkonnější verzi X6 xDrive50i, která má v sérii 407 koní a 600 Nm. Vytuněné BMW X6 tak bude naštěstí dost rychlé na to, aby se vám na silnici moc dlouho neukazovalo v celé své kráse…
BMW X6 velká fotogalerie
Na exteriéru se změnilo skoro vše, co šlo jednoduše odmontovat, přelakovat a předělat. Tuner rovněž vyměnil standardní trapné 20“ ráfky a nahradil je mnohem decentnějšími 23“ kovanými disky. Na ně se nazouvají salámy o rozměru 315/25 R23.
Cenu Hamann prozatím nezveřejňuje. Jenže o tu zas až tak nepůjde, protože když prostě chcete vlastnit skvost automobilového designu a kultury, zaplatíte tolik rublů, o kolik vás výrobce požádá. Paněmáješ taváriš?
autoweb.cz