Ford plánuje zcela novou značku

Představte si modrý ovál a místo nápisu Ford pár písmen z čínské abecedy. Bláhová fantazie? Možná ne taková, jak by se mohlo na první pohled zdát.

Nových značek evidentně není nikdy dost, své o tom ví třeba BMW nebo Caterham. A teď se do party automobilek, kterým je staré a osvědčené logo málo, zařazuje i Ford. Pravda je taková, že se Ford s novou značkou chce zásadním způsobem prosadit na čínském trhu, po spojení s obchodními partnery automobilky Mazda a čínským automobilovým výrobcem Chang´an Motors hodlá zaplnit trh novými, cenově dostupnými modely. A ty nemohou v rámci celosvětové strategie firmy nést ve znaku modrý ovál.

Plán je takový, že se z loňských 580 000 tisíc aut prodaných v Číně má stát během několika let údaj se sedmi ciframi, což by vzhledem k neomezeným možnostem na trhu neměl být takový problém, a tak vedení Fordu plánuje velké změny. Kromě nové značky to má být v řádu čtyř let i nová velká továrna, částečně také zaměřená na produkci luxusních aut.

11.10.2011 10:40| autor: Filip Rakovan
Více o tématu: BMWChanaČínaFordMazda

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist