Ford Mondeo 2.0 TDCi AWD 180 k ST-Line (2017)

22 fotografiíFord Mondeo

Liftback střední třídy s naftovým motorem, pohonem všech kol, automatickou převodovkou a atraktivním sportovním paketem zní jako klišé vystřižené z flotily středního managementu, jenže tuhle kombinaci lidé prostě vyhledávají. Jak funguje v případě Fordu Mondeo, které nově dostalo sportovně...

Diskuze

1 komentář

    Lojzik

    Z polohy S do polohy D není třeba mačkat ten zobáček, tedy asi k vašemu údivu přepnutí do neutrálu nehrozí. Z polohy P stačí jemně drbnout do zobáčku a zatáhnout za páku a táhnout, až páka se zastaví v poloze D, tedy je víc než snadné až do S-ka nedojet. Fakt nerozumím, když už si to auto půjčujete, proč si to nenecháte od někoho vysvětlit.
    Páčto s tím jezdím každý den, tak mi přijdou ty vaše výtky k řazení úplně mimo mísu. Spíš byste měli napsat, že to řazení vás nepustí do využití krouťáku kolem 2 000 otáček a ať děláte co děláte, podřadí. Taky se chová poněkud letargicky v Déčku, když dojíždíte na křižovatku, zpomajujete a za křižovatkou chcete zas akcelerovat. Pak vás čeká podřazení, se kterým citelně váhá (asi jde o dva kvalty dolu) a ten čas kdy podřazuje, motor využije aby se roztočil, aby vás to po zařazení hezky koplo do zadku. Že v D-éčku sice umožní přeřadit pádlama, ale jen na chvilku a pak se zas přepne do plného automatu. Takže ve finále vás přestane bavit se s tím pořád prát, člověk se smíří s tím, jak to Mondeo dělá a přestane mu do toho kecat.
    Kapitola sama o sobě je pak parkování v prudkém kopci, které chce dost citu s plynem a dokud na auto člověk není zvyklej, může být vlastně i náročnější než parkovat s manuálem.
    Z pohledu dynamiky je zas třeba zmínit. že tahle verze s AWD je dost těžká a že to má vliv na dynamiku. A že 180 koníků a 400Nm je třeba chápat v úhlu pohledu 1700kg a pohonů všech kol. Tedy není to žádný velký divoch. Kdo chce střední třídu, naftu a nějakou dynamiku, udělá líp s dvoukolkou a ještě líp když je to třeba ten 190 koníkovej Superb.
    Kluci, proberte se, chodím sem kvůli testům, ale jestli to chcete dělat takhle blbě, pustím si radši nějaký film.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist