Ford Kuga 2.5T AWD Titanium

12 fotografiíFord Kuga

Zajímá vás, jak by jezdila Kuga s motorem z Focusu ST? Konstruktéry Fordu to napadlo dřív...

Diskuze

12 komentářů

    Kluzák

    jo ty dnešní mobily fakt umí, dokonce je to auto za jízdy i poznat…..(ovšem pokud byl k vytvoření těchto "fotografií" použit alespoň digitální kompakt nižší třídy tak by se jejich autor měl nad sebou zamyslet…..)

    vanos

    Vypadá to, že s touto Kugou bych překonal můj soukromý rekord ve spotřebě dosažený shodou okolností S-maxem se stejným motorem. Ani 335i tolik nežere.

    GTR

    Nezere, protoze 335i zere vice, ne vazne 335i neni SUV ani MPV. Zkus treba nejake BMW Xneco s turbem jak nepozere, vtipe, X6 18-25 l/100 km ;)))

    Kuga 13,9/7,6/9,9 l/100 km s T5 2.5 zere podobne jako Tiguan s 2.0 TSI 13,5/7,7/9,9.

    M

    ale vybral bych si Tiguan 2.0TSI, je to lepší motor než historickej 5válec. I Tiguan si myslím že je o něco lepší než Ford. pouze pocit, nejel jsem ani v jednom autě, takže žádná flame pls.

    vanos

    S S-Maxem jsem udělal 24 l/100 km na asi 100 km trase. Ten motor sám o sobě žere vše, co se mu připlete do cesty. Vždyť třeba fokál st žere o 2 litry víc než právě ten 2.0 tsi v GTI.

    karel66

    Takže ve srovnání s mondeem je to menší , pomalejší a žravější , do terénu s tím stejně nemůžu po polní cestě možná ale nesmí mít moc vyjeté koleje od traktoru aby si to nesedlo na břicho . ono se to ani s mondeem nedá moc srovnávat , protože to sedí na podvozku focuse a ten je s tím samým ale výkonějším motorem ve verzi RS . Prostě další zbytečnost na kolech , akorát to sežralo peníze na vývoj za který mohlo být třeba nový capri .

    traktorista

    jo, ale porad je to lepsi tiguanu

    GTR

    Myslim ze to 4×4 meli dat radeji do Focuse. A na motory T5 se konecne uz vyprdnout. Jinak Kuga, kdyz uz je, je to pekne auto, a ta prevodovka je v pohode, rozhodne je daleko lepsi nez ta u Skodovek-VW nebo Renaultu.

    krosnic

    Oni by se na T5 klidně vyprdli – kdyby měli něco jinačího po ruce….:)

    Honza

    Kugu jsem neřídil (zatím) a asi bych si ji nepořídil – rád jezdím rychle a mám rád kontrolu nad vozem a nechce se mi jezdit za 12-15 litrů na sto. Takže mezi těch pár podivínů asi patřit nebudu.

    Pár Škodovek, Volkswagenů, Fordů a Volv jsem už ale měl možnost řídit (z vozů podstatných pro tuto diskusi).

    Řazení mají asi ve VW lepší, řízení a ovladatelnost má bezkonkurenčně lepší Ford, škoda, že odešli od hydraulických posilvačů v zájmu marginálního a pochybného snížení spotřeby.

    Motory, pravda, nic moc. Ty má asi nejlepší má Volvo, až na to, že opravdu moc žerou (benzíny), ale jízdní vlastnosti má Vlovo tragické (kromě V40, ale to je Focus).

    Ideální kombinace pro mne by byla Mondeo nebo S-Max s motorem D5 z Volva a s řazením ze Superbu – starší model.

    Škoda, že Ford už nedělá benzínovou V6-ku 2,5 nebo 3 litry a hlavně, že dieselový pětiválec 3.2 litru dává jen do Tranzitu (možná by se do Mondea nevešel).

    Trochu nechápu politiku Fordu – chybí mu opravdu špičková dieselová motorizace.

    Ale možná mají pravdu, že se do toho moc nehrnou – ve VW taky museli Phaeton zrušit a ze špičkových motorizací Passatu zbyly je ty benzinové pro naši policii. A navíc by dobře motorizované Mondeo pro Volvo bylo větší konkurencí, než Passat pro Audi.

    Michal

    Realita je bohužel taková, že rozměklá SUV, která neumí nic pořádně (na silnici nižší komfort cestování a do terénu s ním nemůžete), jsou oblíbená. Pro mně je srdeční záležitost Landcruiser, ale od off-roadů se obecně ustupuje. Vždyť si to vemte, kolik automobilek má v nabídce pravověrný off-road? Určitě jsem na někoho zapomněl, ale teď mně napadá jen Toyota Landcruiser, Land Rover Discovery, "stoletá" Niva, Iveco Massif a Suzuki Jimny. Pokud namítáte, že jsem zapomněl na Jeep, tak nezapomněl, ale bůhví, jestli ho po krachu GM někdo koupí a co jsem slyšel, tak Wrangler se určitě dělat nebude. Je to škoda, ale nezbývá než se s tím smířit.

    Michal

    to karel66

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist