Ford Fiesta 2013 pojede na tři válce

Osvěžená Fiesta si z většího Mondea vypůjčila masku, z Focusu litrový tříválec EcoBoost a z rodinného B-Maxu multimediální systém SYNC.

Mezigenerační proměna Fiesty přinesla hlavně novou masku. Vlastně teď vypadá jako Aston Martin Cygnet, ale úmyslem spíš bylo přiblížit tvary novému Mondeu. Přední světla v návaznosti na poslední trendy svítí diodami, ale jinak se toho zas tak moc nezměnilo. Což není vůbec špatně, protože když jsme s Fiestou jeli naposledy, moc se nám jí pak nechtělo dát z ruky.

ČTĚTE TAKÉ: Test Ford Focus RS500
Ford Focus RS500 vznikl prostě proto, aby oslavoval jeden z nejlepších ostrých hatchbacků všech dob. A ne-li ten vůbec nejlepší.

Ford Fiesta fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Ford Fiesta fotogalerie

Nejspíš můžeme počítat s tím, že pohonné jednotky budou vycházet z novějšího B-Maxu, kde už se úspěšně usídlil tříválcový EcoBoost. Duratec 1.4 tak vystřídá ten sto koňový a namísto silnější šestnáctistovky se usídlí jeho potentnější verze, která ze sebe vydoluje 120 koní. Obdobná situace bude panovat i u vznětových motorů, kde Duratorq 1.4 nahradí novější patnáctistovka, která nabídne o 5 koní vyšší výkon – tedy 75 k.

Poslední vlastností, kterou si Fiesta vzala z B-Maxe, je multimediální systém SYNC. Ten se stará hlavně o multimediální hračky na palubě, tedy USB a Bluetooth konektivitu. Přehršel tlačítek můžete obejít hlasovým ovládáním, kterému bude rozumět i Fiesta.

6.9.2012 7:00| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist