Fiat Stilo (výroba 2001 – 2007)
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Stále pohledný italský automobil zaujme ke svému věku velice příznivou cenou. Díky tomu se nezřídka ocitá i v hledáčku začínajících řidičů.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Stále pohledný italský automobil zaujme ke svému věku velice příznivou cenou. Díky tomu se nezřídka ocitá i v hledáčku začínajících řidičů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Design je trapná kopie trojkové fabie!
Design Fábie III je podobný Stilu, ne naopak, neboť Stilo se již nevyrábí. 🙂
Dle mého názoru ideální motor pro Stilo 1,4 se 6.rychlostní převodovkou.
Mel jsem 1.4 16V 6 speed a bylo to super spolehlivy auto. Udrzba sestavala z jednorocni vymeny oleje, jinak auto jen jezdilo. Najel jsem s nim 160t km nez jsem ho prodal, dneska ma pres 200 a jezdi dal. Jedinou slabou strankou byl hnijici vyfuk, po 6ti letech se musel vymenit ale stal par korun. Ve srovnani s koncernem se sice zdal po letech vic ohmatanej, nicmene narozdil od taktez vlastnene Octavie 2.0 FSI vzdy startoval i v -20° coz se o koncernu rict nedalo. Podle meho naprosto jasna volba pred Fabii HTP se zoufalym motorem a obstaroznim petikvaltem.