Fiat Grande Punto/Punto EVO/Punto (od 2005)

7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Třetí generace modelu Punto mění jména jako ponožky. Jedno ale zůstává stejné – výborná prostornost. Proto si vůz na trhu ojetin hledá kupce poměrně snadno.

Diskuze

17 komentářů

    pop

    Časté je praskání žárovek ve světlometech, objevují se vůle na přední nápravě a u vozidel s vysokým počtem ujetých kilometrů mohou být i na silentblocích nápravy zadní,“ varuje Miroslav Vápeník, vedoucí manažer Auto Diskont. Výjimkou nejsou opotřebená ložiska kol, hlásící se o výměnu typickým hučením.

    \“Vyskytují se poruchy elektroniky, turbodiesely 1.9 JTD se při vyšším kilometrovém proběhu někdy potýkají s vadným turbem. „U vznětových pohonných jednotek může odejít váha vzduchu. Řada ojetin má výfuk napadený korozí,“ pokračuje zástupce Auto Diskont. Koroze navíc může napadat i některé podvozkové části\“

    😀 aaa pan je odborník….a benzin/naftu to náhodou nebere?!

    takže suma sumárum puntu prostě není co vytknout no

    lojza

    Tak ono by se k vytknutí vždycky něco našlo, že 🙂 Třeba životnost snímače posilovače řízení u aut z počátku výroby, nedomyšlené a praskající plastové držáky zadního plata, přístupnost hrdla nádobky ostřikovače a pojistek……ale budme soudní, to nejsou zásadní věci 🙂 Naproti tomu posezení v předních sedačkách je téměř dokonalé, tedy alespoň s ohledem na konkurenci.

    no nejsou to zásadní věci, to je jasný…ale je to právě ta informace co by mě třeba zajímala..víš kam pak při koupi kouknout, zkontrolovat atd…..jako informace, že můžou hučet ložiska u ojetýho auta, praskat žárovky atd.?? to je mi uplně k ničemu a je to přesně ten důvod proč jde autoweb doprde..
    A je mi jedno jestli tuhle rubriku pro ně někdo externě dělá nebo ne….výsledek je, že si tady člověk dost často přečte závádějící a diletantskej článek….

    Jyrki

    kdyz tomu rezne vyfuk? A jeste mi reknete ze se tomu sjizdi brzdove desticky nebo se v tom musi menit olej a pujdu protestovat pred reditelstvi Fiatu 😀
    Doporucuji u techto recenzi zmenit rukriku. Misto ojeta auta by to mohlo byt v rubrice \“zabava\“

    rossi

    Promiňte, sice jsem navštěvoval přednášky ergonomie, takže jsem na tom možná o něco lépe než vy, ale vybrání pro palce je přesně v poloze tři čtvrtě na tři. Nechápu člověka, který si dobrovolně odloží ruce na ty boule nad touto polohou. Proto tam právě jsou, aby tam volant nikdo nedržel, pánové :-). A nebo někdo z nás umí poznat jen digitální čas… .

    Kuban

    třeba jako kritika volantu který je právě dělán pro uchopení 3/4 na 3… ale co už 😉

    Kuban

    seš na autowebu, a mimo to – mimoňů je na světě hodně 😉

    Integrale

    Praskají tomu žárovky, rezne výfuk, projevuje se opotřebení uložení přední nápravy a dokonce občas i té zadní…
    A to není všechno!!! Musí se měnit olej, občas i brzdové destičky a kotouče, pakny či bubny, vyměňoval jsem u toho párkrát i tlumiče pérování nebo čepy a ramena a HLAVNĚ: MUSÍ SE DO TOHO ŠMEJDU LEJT BENZIN!!!
    Chápu, že si pak Fiata každý raději rozmyslí.
    Jinak je to servisně asi nejlevnější auto na trhu.

    nrain

    S tym servisom si dovolim nesuhlasit, taka Octavia ma bezne spotrebne diely lacnejsie. Mam doma obe auta a niekedy ma to pri vymene oleja ci filtrov pekne stve. Ale octavia nieje Punto, tomu clovek dopraje uz len preto, ze je take pekne 🙂 Inak mi za 6 rokov raz odislo cidlo plniaceho tlaku turba. Asi tolko k poruchovosti. Celkovo ma tato recenzia nulovu vypovednu hodnotu a je dobra iba aby nasrala ludi co na ten clanok kliknu.

    a do punta je olej držší než do octavie? mimochodem i ceny filtrů

    rony

    jo a taky odchází dvouhmotový setrvačník,ale mnohem méně než u TDI a TDCI A HDI, ale autor je jednoznačně absolutní neznalec motorismu,tudíž čerpá a opisuje z internetu kde se co šuškne :).
    Když ale shrnu recenzi,tak by mělo bejt v nadpisu \“neskutečný držák\“,autor zde nenašel žádnou chronickou závadu.

    Karel

    Autoweb má reklamy v rádiu, že je u nich poradna, kde se můžeme zeptat na všechni okolo aut. No jestli radí jako v tomhle článku, tak to je konec! s tím volantem je to přesně opačně. Je tvarován tak, aby se držel právě v poloze \“třičtvrtě na tři\“. V poloze \“za deset dvě\“ snad ani držet nejde jaký jsou tam boule. GP mám, takže vím očem píšu. Prosně článek plný nesmyslů.

    Jáchym

    Ano, i já si přisadím (zpožděně)
    – volant se drží v poloze tři čtvrtě na tři.
    – poruchovost jsem nezaznamenal zatím žádnou, absolutně spolehlivé auto, když se k němu člověk chová slušně.
    – a naopak, že motor 1,2 je dostatečně dynamický se slušnou spotřebou? Co je zase tohle za kec? Je obecně známo, že je to jeden z nejobyčejnějších motorů na trhu. Je naprosto spolehlivý a bezporuchový, ale o nějaké dynamice jízdy a malé spotřebě se nedá mluvit (oproti jiným autům mám dobře o třetinu vyšší spotřebu)…
    – jinak velmi příjemné vozítko za fajn peníz.
    Seděl vůbec autor článku v tom autě? Spíše mi přijde, že mu někdo poslal fotky a on si k tomu navymýšlel, co se mu zrovna líbilo.

    ludeco

    Neodpustím si reagovat 🙂 Motor 1,2 je už od dob Punta mk2 bohužel hrozně udušený, i když dnes je laděný na 69hp, v Puntu mk1 měl 75 hp a hlavně škrtící klapku na lanku a emise v té době nikdo neřešil takže s autem uměl hezky zacvičit. Já mám slabší 60koňovou verzi (jednobod) a šestistupňovou převodovku, 0-100 dám za 10 vteřin a jezdím za cca 7 litrů a to na to šlapu jako blázen…

    josef

    Takhle hodnotí jen trouba který s puntem nemá delší zkušenost–mám 1,3JTD a je to super na spotřebu,co se týče volantu každému se naopak líbí–neznám veké poruchy–předtím jsem měl fabii a to byla prekérka ani nechci vše jmenovat možná je to kusem–nic není dokonalé a záleží na zacházení,jestli má někdo prasečí nohy tak mu klekne i mercedes.

    Jirka

    Nedá mi to nereagovat. Mám Grande Punto 1,3 MJ 90 k. Když jsem se rohodoval pro jeho koupi radil jsem se s autorizovaným prodejcem. Řekl mi: jako prodejce vám to doporučuji, jako servisman jsem sám proti sobě… To je to tak poruchové?… Jako prodejce vám to prodám a a jko mechanik už vás nikdy neuvidím… a měl pravdu. Ano ,praskají žárovky po cca 45 000 km první…. ano, koroze výfuku (vnějšího pláště) při TK ve 130 000 km na to technik narazil. Co je pravda, jsou drahé oleje a filtry. Brzdivo také nepatří k nejlevnějším, ale aspoň brzdy fungují.

    Autor recenze v tomto vozidle asi nikdy neseděl, zejména volant je velice příjemný do ruky a přeposilované řízení je spíš u Fabie, Tady naopak je velmi příjemný posilovač a parkovací funkce CITY se při rychlé jízdě automaticky přepíná na normál, takže může být zapnuta trvale a nic se neděje.
    Pro majitele tohoto vozidla nemá cenu sem nic psát, víme své. A pokud si ho někdo chce koupit s čistým svědomím doporučuji.

    Honza

    Asi jsem střelený, ale tahle autíčka s klasickým motorem bez turba miluju, krásné bylo Punto z roku 1993 s motorem 1,6, malý, ale svižný na pohled krásný a útulný.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist