Fiat Freemont 3.6 V6 AWD Black Code (2014)
24 fotografiíFiat
Naprostá většina majitelů Freemontu upřednostnila diesel, Fiat však nabízí také atmosférický benzínový šestiválec o výkonu 280 koní. Stojí za to o něm přemýšlet?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
24 fotografiíFiat
Naprostá většina majitelů Freemontu upřednostnila diesel, Fiat však nabízí také atmosférický benzínový šestiválec o výkonu 280 koní. Stojí za to o něm přemýšlet?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pro info – mám ho přes dva roky – v konfiguraci 4×4 AT 2,0D 170k bere cca za 9 litrů průměr, jezdím spíš svižně než loudavě, nebojím se mu šlápnout na krk. Dvoulitrovej diesel s ním umí až překvapivě pohnout, ale musí se točit, což souvisí s převodovkou. Automat si bohužel s dieselem moc nerozumí, má moc měkkej měnič neodpovídající síle motoru, zbytečně ho točí a má některý úplně blbý vlastnosti, jako třeba podřazování při jízdě z kopce, který možná fungujou s benzínovou V6, ale s dieselem ne. Většinou tudíž řadím ručně. Přesto si nestěžuju a mám to auto rád, je to pohodlný velký auto se spoustou výbavy a slušnejma jízdníma vlastnostma, který se vyhrabe ze sněhu nebo bláta, a stojí míň než o hodně menší octavia ve srovnatelný konfiguraci.
Zdar Martine, povedený článek. Jen doplním, že osobně vím, že není problém vyměnit ECU za tu podporující nastavení pro E85. Úlitba ropné lobby se tak dá celkem snadno obejít …
Ano, převodovka je naladěna pro benzínový motor, ovšem spotřebitelská mánie vede k problematické volbě dieselu.
Motor 3,6 s automatem pracuje velmi dobře. Velký výkon je dostačující pro 4×4 i s naloženým vlekem. Přestavbou na LPG i provoz na etanol E 85 snižují provozní náklady. Pro mě je to jednoznačná volba. Kolega jezdí na LPG a průměrna spotřeba v přepočtu na naturál je cca 6l. Motor bez turba rozvod řetězem to je dlouhá životnost a minimální náklady na PRAVIDELNOU údržbu.