Dostanou všechna Porsche pořádná pádla?

Automobilka před časem slíbila nápravu nelogického ovládání, ale skutečně se zákazníci dočkají?

Nové Porsche 911 Turbo je prvním Porsche, které dostalo spolu s dvouspojkovou převodovkou PDK klasická pádla pod volantem. Redakce z celého světa (ale i prostí zákazníci) kritizovali nelogičnost a neintuitivnost ovládání převodovky pomocí tlačítek na volantu, což nejednomu z nich (i nám) přivodilo horké chvilky…

Porsche slíbilo nápravu a rozhodlo se tento ergonomický zločin napravit. Objevily se zprávy o tom, že bude možné i současné modely již vybavené „špatným“ ovládáním předělat na klasický způsob „vpravo nahoru – vlevo dolů“.

Bohužel, automobilka najednou o celé záležitosti mlčí. Přitom slupek řízení, volant a přidružené součásti jsou prý velmi snadno vyměnitelné a přeladění softwaru jednoduché, takže přestavba na nový intuitivní systém by měla být i levná a rychlá.

Možná se Porsche bojí přiznat, že udělalo chybu. Ale podle nás by rozhodně mělo dostát svým slibům a zákazníkům možnost přestavby nabídnout, když je to technicky proveditelné.

autoweb.cz

4.9.2009 8:38

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist