Daewoo Leganza (1997 – 2002)
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Prostorný korejský sedan pohánějí výhradně zážehové motory. Na trhu se často nevyskytuje, ale kdo hledá, najde zpravidla dobře vybavený vůz za zajímavou cenu.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Prostorný korejský sedan pohánějí výhradně zážehové motory. Na trhu se často nevyskytuje, ale kdo hledá, najde zpravidla dobře vybavený vůz za zajímavou cenu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mám na Leganze najeto přes 306 000Km a žádné problémy jsem s ní neměl ani nemám. Samozřejmě dodržuji servisní intervaly a je to úplně zlaté auto, doporučuji pro nenáročné řidiče, kteří chtějí pohodlnou, spolehlivou, silnou a hlavně prostornou a dobře vybavenou limuzínku za dobrý peníz :). Musí se počítat s trošku vyšší spotřebou, ale co byste chtěli po 2.0 98kw benzín 🙂 toho roku..ať všem slouží k plné spokojenosti.
Jsem na tom podobně i teď – na konci roku 2013. Ve shrnutí v článku chybí, že v roce 1999-2000 přišla 2. generace včetně jemného faceliftu (jiná litá kola, jiná maska, tvar řadící páky, tvar páčky posuvu volantu, opěrky zadních sedadel, elektronický EGR ventil namísto mechanického, ale i změny v ŘJ a s tím související snížení výkonu 2.0L na 93kW kvůli tomu, že místo EURO2 plní novější verze EURO3 a měla by mít i lepší půběh a tím i spotřebu, což je dnes v ČR docela důležitý aspekt – u novějšího provedení nehrozí ekopoplatek při přepisu). Jinak ve fotogalerii je dvojče mého kusu, jen v jiné barvě. Má např. přepínatelnou tuhost tlumičů, což předtím Leganzy neměly.