Dacia Logan (výroba 2004 – 2012)

7 fotografiíDacia Logan

Levný „stěhovák“ Dacia Logan láká nenáročné motoristy, kteří ocení výborný poměr cena-užitná hodnota. Nízká cena vozu má ale své důvody.

Diskuze

14 komentářů

    Mira

    S Loganem jsem jezdil 4,5roku a nechtěl bych ho,možná tak zadarmo.Vypadá velký,ale na zadních sedačkách je málo místa,kufr je velky.Nepohodlná sedačka řidiče!!Motor 1,5dci šlapal er,ale když jsem ho opouštěl,měl najeto 50000km.Motor nemá dobré reference na spolehlivost.Z mého pohledu takové divnoauto a to jsem mu hodně fandil.

    Martin

    S Loganem sedanem 1.4 jezdím 7 let (kupoval jsem ho jako nový) a když na něj nepřecházíte ze Superbu, nebude problém. Každý nad Dacií ohrnuje nos, ale cena náhradních dílů je jak na Felicii a šikovnější člověk si většinu běžných oprav udělá doma sám. Sedm let stojí na větru, dešti, sněhu, ledu a po korozi ani památka.

    Vojta

    Dacia Logan MCV 1,6 osmiventil mám 10 let, má najeto 170 000 a  neměl jsem s  ním žádné větší problémy.

    JMM

    Koupil jsem ho v roce 2007-nové.Mělo jen jednu závadu v záruce a pak už nic.
    Po 10 letech ho má syn a určitě ještě dost najezdí.Má 100 tisíc km. Opravili jsme s ním 2 domy.
    Koupím opět DACII-asi nového DUSTRA.

    Franta

    Logana MCV jsem měl 7 let v provedení 1,6@77 arktic s prodlouženou zárukou.
    2 závady ( jedna vážná), ale to spravila záruka i s omluvou.
    Po 7 letech karambol, kdy NIKDE nebyla vidět rez ( i pojišťovák se divil ).
    Zátah motoru stejný jako Š-Ocombi s motorem 1,6, najeto 80 tKm „kolem komína“, takže pro motor nic příznivého, přesto se spotřebou kolem 7,5.
    Ve třetí řadě sedaček jsem jezdil i já 190@125 kg. Zkute se nasoukat do „obdivovaného medvídka“.
    Při jeho presentaci hovořili o 7 plnohodnotných sedadlach a když jsem tam chtěl a vlezl, tak se smíchy válel celý autosalón.

    Prosím, vychvalujte koho chcete, ale nehaňte to, co bez problémů slouží.

    Petr Podhorský

    Vážení,
    jak čtu tento článek, nestačím se divit…
    Já jsem koupil Logana MCV s turbodieselový motorem jako nového. V prvním roce užívání se vyskytla jedna drobná závada na opěradle sedadla řidiče – odstraněno v záruce.
    Dnes má najeto 495.000 km. Ve 430.000 km byla generálkovaná hlava – vačky a vahadla. Ve 460.000 km musely být vyměněny vstřiky a repasováno vstřikovací čerpadlo, ve 475.000 jsme dělali repasi turba.
    Jinak – výfuk, poloosy i spojka jsou ještě originální a motor dodnes nežere olej.
    Auto mě nikdy nenechalo na holičkách, a to jsem s ním sjezdil půl Evropy od Turecka až po Ukrajinu. Elektrická okénka ani dálkové centrální zamykání se dosud nepokazily…
    Nevím, jak komu, ale na našem Loganu je koroze minimální – vzhledem ke kilometrům to ani nestojí za řeč.
    Jezdil jsem za svou bezmála 27 letou kariéru řidiče s kdečím. Před Loganem jsem měl Mazdu 626 v plné výbavě, Logana jsem kupoval jako pracovní auto. Ale nakonec šla Mazda z domu a dnes už máme i Lodgyho.
    Doporučuji vždy začátkem června zažít Dacia piknik, to všem těm, kteří jezdí v Lidových vozidlech z druhé, třetí, čtvrté a nevím ještě kolikáté ruky, spadne brada.
    Dacii Zdar!!!

    dodo

    Nikdy bych to nechtěl, podle německého žebříčku TÜV Report je to jedno z nejporuchovějších aut vůbec. To co tu někdo píše o více jak 400 000 km bez problémů s dieselovým loganem, tomu fakt nevěřim

    Karel Krupna

    Tak min z polovičkou článku nesouhlasím ale když to psal odborník z aaa.Za prvé motor dci je jeden z nejspolivější naftových motorů,sám ho mám naj 177tis ,výměna oleje po 10tis a jede jak z praku.Za druhé z tou elekr.to není pravda že odcházejí okna,nebo centrál a dokonce nefungujou stěrače,jsem členem více clubů dacia a nevím o nikom komu by nešli stěrače nebo stahování oken.Za třetí koroze ano první ročníky reznou dříve ale jako u ostatních značek a s tím rezavým podběhem to že výlítne kolo to je nesmysl.\autor psal jako kdyby Dacie byly rezavý po 5letech,ano jsou vyjímky ale opět opakuju jako u ostatních značek.Logan mcv se v zatáčkách naklání stejně jako pantner,galaxy a jiný mpv.Ano není to megahvězda mezi auty ale poctivý dříč,my ho máme v rodině 5let a za pět let jsem neměl jedinou poruchu,byly jsme s ním v chorvatsku projely čechy,vozím v něm 7kluků fotbalistů na zápasy a každej majitel octavek,pasatu a fordů jenom kouká jak logan mcv je praktický auto.Bohužel u nás na rozdíl Němcu nad dacií ohrnují nos i někteří novináři a věří předsudkům že dacie je levný lacině udělaný auto pro socky.Ja jsem hrda socka protože mám dacii.

    Petr Podhorský

    Milý „dodo“,
    pokud fakt nevěříte tomu, co jsem napsal, zavolejte nebo mi napište a rád Vám Logana předvedu.
    Psali o nás i v letošním Světě motorů č. 25…
    Takže se těším na zavolání, Petr Podhorský, tel, 608 804080, email: orodara.jzd@seznam.cz

    Driver

    Tak věřím, že pro některé „řidiče“ to je vynikající auto, zejména pokud doposud jezdili ve Felicii. V porovnání s normálními auty je Logan ale jako cestovat v čase někam do první poloviny devadesátých let. Tím neshazuji prostornost – z tohoto pohledu se opravdu mimořádně povedl. Z jiných ale už ne. To co tu probíhá za debaty mi přijde, jako když se píchne do vosího hnízda: klub šílených majitelů dacie se rozhodl prosadit „svou pravdu“ za každou cenu. Dejte si mokrý hadr na hlavu a vyhledejte lékaře nebo se svezte ve skutečném autě, ať pochopíte ten rozdíl!

    Nafťák

    Tak o spolehlivosti 1.5 dci mužete vyprávět leda tak holubům na střeše. Jako automechanik jsem viděl spoustu těhlech skvostů padlých na čerpadle nebo vstřikovačích. A jestli někomu tenhle motor vydržel opravdu porci kilometrů, je to fakticky šťastlivec a určitě se k motoru choval slušně. To ale není případ většiny majitelů a jejich aut. Kromě toho jak v článku zaznělo, prodloužené intervaly výměny oleje jsou skutečně průšvih a speciálně tento motor posílají do hrobu.

    integrale

    Mám s tímto motorem špatnou zkušenost z thalie. ve 48 tisících oprava za 50 tisíc – a to se vyplatí! Takže nekupte to

    maroš

    ja má 1,4 benzín 55kW a najazdené 547.000 km, ročník 2009,
    čo vy na to neprajníci ?

    Martin

    Podívejte se na to, jak se tento model odhlučňuje: https://www.2din.cz/montaze-dacia/dacia-logan-odhlucneni-ekonom/ – nečekal jsem, že i tento model se odhlučňuje…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist