Čtenářský test Subaru XV 2.0D Comfort
8 fotografiíaditiva do nafty
Luděk je nadšený "subarista," test jeho BRZ už jsme četli před časem, teď tady máme osobní recenzi modelu XV 2.0D.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
8 fotografiíaditiva do nafty
Luděk je nadšený "subarista," test jeho BRZ už jsme četli před časem, teď tady máme osobní recenzi modelu XV 2.0D.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Luděk nekecá.Nebudu opisovat ,co napsal,protože to napsal pěkně a vystihl vše podstatné.Nejvíce mne zarazila Luďova spotřeba ,protože na 6.6 se dostávám někde na dálnici a za 7 l ,to musí být snad i mimo povolené dálniční limity v Německu.( :-)) Při takové normální jízdě jsem v pohodě na 5.6 a nikoho rozhodně nezdržuji,občas dálnice.Furt si říkám, že si dám nějakou okodefenzivní jízdu,třeba se dá ještě za míň,ale to je masochismus nejhrubšího zrna.Auto je ,jak je u Subaru zvykem naprosto skvělé a oproti Forestrovi(2006 a skláním se před ním,páč 305 000km bez problémů…)se vůbec nenaklání,je tiché,svižné, do sedačky umí zatlačit.Zatím co míjím protijedoucí šeď povětšinou jedné značky,tak cítím ,že po mě pokukují,protože těchto aut prostě moc nejezdí ,takže budete více méně originál.Češi se podle mne také hodně rozhodují kufrem,zřejmě pro počet konzerv na dovču do Chorvatska …Pravda,380 l není úplně TOP ,ale při troše přemýšlení při nakládce se to dá.Jsme čtyř členná rodina a problém nebyl,ale proti argumentu z cementem to dále neřeším…Z Forestrem jsem se neloučil úplně rád,spíše byli obavy,že XV je menší,ale po pár týdnech se ukazuje,že je to v pohodě.Vzadu je místa dost,nakonec můj dlouhý syn tvrdí,že víc..Trochu mi vadí,že chybí ukazatel teploty vody (pouze kontrolka) a zdířka na nabíjení v kufru.Přesto není vnitřek úplně nudný,jak v některých masových autech.Ale hlavně je toto auto o jízdě, o tom je Subaru a přeji vám to zažít,mějte se krásně .Oťan