Chevrolet WTCC Ultra: koncept pro Paříž

Chevrolet WTCC Ultra: koncept pro Paříž

Autosalon Paříž 2006 | vydáno 7. 9. 2006

Velikost textu: a a a

Kromě muskulaturní studie bude další novinkou na stánku Chevroletu sedan Epica s turbodieselem.

Středobodem stánku Chevroletu na pařížském autosalonu bude plně funkční koncept WTCC Ultra, jehož tvůrcem je teprve 25-letý designér Ewan Kingsbury. Vnější rozměry WTCC Ultra činí 4325/1905/1570 mm. Styling je extrémním vyjádřením tvarů typických pro značku Chevrolet. Koncept pohání dvoulitrový turbodiesel o výkonu 190 koní, přičemž výchozí verze tohoto motoru se objeví v Captivě a příští rok v novém Lacetti.

Světovou premiéru bude mít v Paříži sedan Epica s dvoulitrovým turbodieselem, který se na trhu objeví od jara příštího roku. Motor s výkonem 150 koní a točivým momentem 320 Nm při 2000 otáčkách bude spojen s pětistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou. Epica Diesel zrychlí z 0 na 100 km/h za 9,7 s (automat za 10,1 s) a dosahuje nejvyšší rychlosti 208 km/h (automat 201 km/h). Kombinovaná spotřeba činí velmi slušných 6,1 l/100 km, v případě automatu je to 7,7 l/100 km.

Jan Cacek

Komentáře ke článku

  • - bez nadpisu - Zobrazit
    29. 9. 2006, mauví

Dacia Lodgy Stepway a Dokker Stepway: trochu slávy Dusteru chtějí také užitkovější modely

(+ videa) Po stopách Sandera Stepway se pouští rovněž dva další modely Lodgy a Dokker, na svou evropskou premiéru si počkají do mezinárodního autosalonu v Paříži.

Dacia Lodgy Stepway a Dokker Stepway: trochu slávy Dusteru chtějí také užitkovější modely
JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Dobrý den, pane doktore, pokud vím, tak před datem 19. 1. 2013 bylo možné... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Stojí za pozornost?

© 2013 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist