Chevrolet Aveo 1.6 sedan
20 fotografiíChevrolet Aveo
Nevypadá úplně špatně, má dobrou výbavu, slušně jezdí a nestojí moc peněz. Ale přesto osloví náročného řidiče jen těžko, zejména kvůli převodovce.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
20 fotografiíChevrolet Aveo
Nevypadá úplně špatně, má dobrou výbavu, slušně jezdí a nestojí moc peněz. Ale přesto osloví náročného řidiče jen těžko, zejména kvůli převodovce.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zdravim, mohli ste vyskusat aj iny motor, napr tu 1,3 diesel ktora by mohla byt nielen spotrebou natom lepsie ale aj sprevodovanim…aspon ako alternativu nech sa clovek ked sa bude rozhodovat medzi fabiou a chevroletom. Inak mne napriklad vaidlo, ze vnoci niesu osvetlene ciferniky na klimatizacii…nevedel som aka je priblizne nastavena teplota a kam som nastavil fukanie.
Aveo si cilova skupina nekupuje pro radost z jizdy; kupuje se kuli ciste praktickym potrebam a nabizi dost hodnoty za dobre penize.
Starsi generaci Avea mam a muzu potvrdit ze na dalnici je nejprijemnejsi cestovat rychlosti kolem 110 km/h prave kuli duvodum zminenym v clanku. Vubec mi to ale nevadi, parkrat do roka se to prezije a hlavne, konkurence za ty same penize nenabidla nic lepsi.
V clancich se casto zminujou parametry jako odezva rizeni, zabava, zivost motoru. Pro auto teto kategorie? Kdyz jsem zvazoval nakup byli kriteria jine: Jak dobre se mi v tom sedi, jak pohodlne to jede, co do toho nalozim, jestli to neni pretechnizovane s vysokou pravdepodobnosti neustalych problemu, celkova cena vlastnictvi. Radost z jizdy musi pockat az si budu kupovat Jaguara 🙂
autor chcel napisat, ze na niecom sa oplati usetrit a na niecom nie… zmena staleho prevodu v prevodovke je vec na ktorej sa neoplati, lebo naklady su minimalne a vysledny efekt tak podstatny, ze zabrani v konecnom dosledku samotnym ziskom, kedze si to ludia nekupia… keby sa 1,6ka co ide lepsie v nizkych otackach prevalovala pri 90tke okolo 2500ot tak by to bolo o dost lepsie…
nehovoriac o vyladeni agregatu, viac namahy nezaskodi, pripadne ina riadiaca jednotka…
ak sa nemylim mal by to byt ecotec 1,6 z GM teda opelu, nie ?
Zcela chápu vaše \“vidění\“ světa a primárně by Aveo asi i praktické být mělo, ale tohle po hříchu mohl být první masový fun to drive \“Korejec,\“ ale bohužel není. Navíc, 4000 ot./min. ve 130? To je opravdu \“děs a hrůza,\“ to se na mně nezlobte. Můj starý Civic s \“hloupým\“ automatem CVT točí při stejné rychlosti asi 3.000 – 3200, takže ta převodovka je k tomu motoru poskládaná opravdu hrozně, toť můj názor.
Zdravím, manželke sme kúpili 1,6 automat v najvyššej možnej výbave. Prevodovka má 6 stupňov a pre manželku je to auto ako stvorené. Do kufra vloží nie jeden, ale 2 plnohodnotné kočíky!!! A čo sa týka automatu, môžeme len doporučiť, v meste spotreba 7,4l !!! A to jazdila celý čas aj v lete na 16´´ zimných pneumatikách. Budúcu jar už dostane nové 17´´ kolesá, takže to bude ozaj zážitok. A ako sa dá očakávať od ženy, kolesá budú mať aj rúžovú farbu 🙂 Inak všetko funguje ako má, perfektné, ako stvorené pre ženu. Aj s automat a zimnými gumami vo full výbave so všetkými možnýámi príplatkovými výbavami sme dali za neho 14500eur a za túto cenu, ten dizajn, automatickú prevodovku sa na neho nechytá žiadne auto v tej triede.