BMW 735i vs Mercedes-Benz S 500

40 fotografiíBMW

Před patnácti lety byly tyto luxusní limuzíny na špičce automobilového potravního řetězce. A co dnes?

Diskuze

23 komentářů

    Monty

    Jednim slovem nadhera. To byly auta s charakterem.

    Hans

    To zas byl príma článek. Nádherné auta…

    jarda

    BMW 7 této generace lze za 90.000 koupit i se svižnějším čtyřlitrem, navigací a koženými sedačkami, dokonce bych řekl že jich je v bazarech víc. Kombinace 735iL \“v hadru\“ je trochu nestandardní.

    Kubajsu

    Jako 90 tisíc je příjemná cena… Ovšem jen do doby, než si člověk spočítá, že plná nádrž bude za 3500,- když člověk najde hodně levnou benzínku a bude mu stačit tak na 600 – 700 km…

    XJOHNNYX

    pokud cekas, ze osmivalec bude zrat stejne jako ctyrvalec 1,3 z yarisu, tak to neni zcela dobry usudek. Nevim proc to pocitat, to auto si v zivote kvuli spotrebe koupit nemuzes, to auto je naprosto o necem jinem… Otazka \“Kolik to zere?\“ je skoro ceska narodni veta. Bud si vsichni kupte Fabii a nebo jezdete MHD 🙂

    apo

    To je pravda. Pokud ale bude mít člověk štěstí na bezporuchovější období, může s tím najet za dva roky 20-30 tisíc km a mít celkové náklady na 1km kolem 7-8 Kč, z toho 4,50 za benzín. Nová Felda 1,6 která najela za dobu tříletého leasingu jen 38tkm bez nehody, vyšla (po započtení leasingového navýšení, poklesu hodnoty, pojištění, pneumatik a servisu …) na 10,70 Kč/km. Takže jsem realista a můj sen je 550i v manuálu.

    Filip

    Ja fandim tem, kdo trochu \“tanci z rady\“, ale myslim, ze by bylo fer, kdyby autor zminil taky par cen nahradnich dilu. Takhle je to jen jakasi oda na to, jak ta auta pekne jezdi, ale komplexni pohled chybi.
    Myslim, ze za 90 tisic si to nekoupi \“bohaty\“ clovek, ale spis normalni smrtelnik, ale ten proste nebude mit chut platit za kazdou blbost 5-nasobek \“normalni ceny\“ ND. Viz VW Touareg, tj. luxus, ktery si u ojetiny jen malokdo muze a chce dovolit.
    Takze ano, je to sympaticke, ale autor podle me nesel do hloubky, a to je skoda. Clanky ve Svete motoru daji informaci vice.

    mariov8

    V tomhle konkrétním Mercedesu jsem nedávno najel pár desítek km, nechtělo se mi vystupovat. Každý by si měl jednou zažít tu suverénnost silné velké limuzíny… \“Spěchat? Na co? Tak ty jsi mne předjel?! Jen si jeď. Kdybych chtěl, dal bych si tě k večeři, můj motorek od stěračů má vyšší výkon než co máš ty pod kapotou.\“ úžasné je hlavně to ticho! Opravdu je v tom autě naprosté ticho. Co v článku nezaznělo, je že koupit ty auta v tak dobrém stavu je už problém, i proto ta cenovka u toho mercedesu. Až na nevhodné neoriginální tlumiče a nefunkční couvací senzory byl v perfektním satvu. Ceny dílů jsou sice vysoké, ale u těchhle aut to ještě znamená, že pak máte na dlouho klid. A to opravdu na dlouho, ne jako dnes…

    trhač

    Já mám na těchhle starejch autech rád to, že se pořád musej řídit. Získaj si respekt – nejen řidiče, ale i okolí. Škoda té teplákové imidž. 🙁

    ki.k

    ten telefon stal cca 90 tisic, platily se prichozi i odchozi hovory, minuta stala cca 50 korun

    Michal

    Svět Motorů.. Proboha lidi. Pro mně je rozhodující jak na člověka auto subjektivně působí. Ceny ND se dají za chvíli najít na internetu.. Pokud bych si měl vybrat, tak asi 730d nebo 740d, aby auto bylo použitelné na každodenní ježdění. Navíc bych auto servisoval v Německu, i v origo servisech jiný přístup a kupodivu i ceny.

    Marty

    Nevim jak u Mercedesu, ale jezdím s třílitrovým benzínem od BMW už přes tři roky a když pominu, že se dá jezdit se spotřebou jakékoli 1,6 – tedy ve městě pod deset litrů a mimo něj za sedum, tak ještě žádný náhradní díl (měnil jsem za tu dobu pouze vzpěry stabilizátorů, nějakej kus předního ramene, brzdy a termostat)nebyl dražší než ND jiných značek. Mýmu autíčku bude v listopadu jedenáct let a nikdo by mě nedonutil z něj přesednout do čehokoli ze současné produkce.

    Petr

    Tak jsem si přečetl úvodní zamyšlení autora v očekávání srovnávacího testu, ale článek končí a test nikde.. co to má jako znamenat?? tohle má být test auta v automagazínu??

    Michal

    Vy máte problémy s pochopením textu?

    michal

    Náhodou dobrej članek o dobrejch autech a koupil bych BMW a 740i přece do takového auta patří pořádnej motor a ne diesel kterej bude navic i poruchovější jak to už u ojetých dieselů bývá.

    AT

    tento motor a motor 4,4i žerou 9-13l, pokud závodíš jak blázen vezme 18… ale pokud budeš jezdit opravdu svižně průměr 13 při výkonu 286k, to mi dnes bere superb tsi…

    roman

    jak bych začal, jezdím superbem už 2. rok, předtím také superb – 1. motorizace 2,5tdi nový 3,6 V6…nedávno jsem se 740kou strávil 3 dny (půjčil kamarád – své jsem měl v servisu). Pro mě to bylo ohromné překvapení – zejména jak je auto tiché, stabilní i dynamické a zejména jak dobře brzdí. Spotřeba 4,4 V8 se pohybovala mezi 9-16l, průměr za 3 dny a 1200km byl něco přes 13 litrů. Moje 3,6 jezdí také za 13. Díly na starší bmw nejsou drahé a jejich dost z druhovýroby a prý dost vydrží. Po těch třech dnech siskoro říkám, jestli náhodou v té době nevyráběli auta kvalitněji než dnes. Za 6 let jsem do superbu na dílech dal víc ne 250.000Kč a najel s ním 280tkm, nový má najeto již 160tkm a na údržbě stál 188tkč. Shrnuto, s bmw se mi jezdilo moc dobře až se divím že za ty peníze je to možné.

    martin

    ceny dílů naopak vysoké nejsou, vyjde to stejně jako servisovat jiné auto, díly na podvozek jsou cenově srovnatelné se škodovkou (velmi kvalitní druhovýroba)a co se týká motorů, je to spolehlivost sama.sám jsem bmw 530i najel víc než 300tis. km dnes lituju že jsem prodal, protože nová auta už tak kvalitně stavěna nejsou.

    slashy@zmail.sk

    su to naozaj podstive a kvalitne auta ktore maju co ponuknut. sam vlastnim starsiu 5ku a nemam ziadne vyhrady, ked sa chce aj diely sa daju zohnat za rozumne peniaze o slusnej spotrebe nehovorim. proste inu znacku nechcem leda zeby som niekedy mal na porsche

    johny_s_600@azet.sk

    nechapem preco tu niektory riesia spotrebu tychto aut…tieto auta na spotrebu neboli absulutne stavane…mne osobne pride lepsi a krajsi Mercedes w 140….je to kus dvojtonoveho kolosu ktory budi respekt do dnes…podla mna je bezpecnejsi nez E38…zaco hovori vaha dlzka prednej kapoty…atd…vyhodou mamuta je aj ze v serii boli do auta montovane dvojite skla cize vo vnutri auta hrobove ticho!!!..samozrejme ako bolo v clanku spomenute najlepsi motor pre tohto krasavca je zazihovy 8-valec S 500..motor je pre 2tony zivej vahy dostacujuci…a este k vybave vraj nic moc…nehnevajte sa natu dobu co bolo napr..servodotah dvery a kufra v roku 92??…ved to nema najnovsie superb a je rok 2011…alebo napr.elektricke vnutorne spetne zrkadlo,volant,predne,zadne sedadla…to nemaju dnesne automobili strednej triedy a ani skoro mat nebudu…k tim nahradnim dielom je to tak ze nieco kupis lacnejsie ako na fabiu a nieco kupis v takej cene ze si kupis 3 fabie…napr stierace stoja na mamuta 150 eur…komplet vyfukovy system 4000 eur a to uz je cena!!!….o crash teste ani nehovorim staci si pozriet video na youtube :w140 vs corsa hovori za vsetko!!!…kvalitny nemec co sa o dnesnych mercedesoch povedat neda…

    SamanTK

    Pořídil jsem si testovaný Mercedes sice ve slabším provedení, ale i tak! Vyšší úroveň už pro mě snad ani neexistuje. Auto si krásně pluje a pocit řízení je nepopsatelný. A spotřeba? Auto nemám na každodenní ježdění, tak ať si papá za to, že mě královsky povozí.

    PB

    Nevíte někdo kolik stály ty auta nová ?

    Ja

    Caute ja mám tiez w140 mamut. Mám MB S280 ale možem s hrdosťou povedať že inú značku už nekúpim to radšej chodiet peši. Som spokojný na max. a áno priznávam že ta údržba je síce drahšia ale pokial sa o to auto postaráte vy tak sa ono postará o vás. Je to R6 o výkonu 142/5 kW čo je 145kW. Neviem prečo sa to tak berie. Je to neskutočne luxusne vozenie na ročník 1994. Viac k tomu už nemám čo povedať. A autorov ďakujem za članok, v ktorom porovnal jeden z 2 svetových značiek. Ale ako som povedal ostanem už len pri hviezde.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist