Autotest: Hyundai i20 1.2

Základní motorizace sice netrhá traťové rekordy, ale rozhodně má co nabídnout, pokud vám jde o provozní náklady a slušnou dynamiku.

Hyundai i20 není na našem trhu žádnou novinkou. Jenže zatímco se nám do testů dostaly vždycky silnější motorizace, základní model z nabídky nám stále unikal. Nyní jsme se konečně mohli podívat, jak si vede i úplný spodek nabídky – benzínový čtyřválec 1,2 litru o výkonu 78 koní.

Hyundai i20 fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Hyundai i20 fotogalerie

Nutno na úvod říci, že to není žádný rychlík, ale do města to stačí a neztratí se ani na dálnici. Hlavním lákadlem tohoto vozu tak nebudou parametry výkonu, zrychlení nebo nejvyšší rychlost, ale především cena, reálná spotřeba paliva a nízká sazba povinného ručení či pojištění. Ideální druhé auto do rodiny? Dost možná. Více už ale prozrazovat nebudeme. Pusťte si video a zjistěte, jestli má smysl pořád o malém Hyundai i20 uvažovat.

autoweb.cz

21.6.2011 7:15

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist