Reklamace

Dobrý den pane doktore. Přítelkyně zakoupila v autobazaru na konci listopadu 2016 ojetý vůz za 150 000kč. Bohužel jak jsem později zjistil, na smlouvě je částka pouze 97 000kč. Na autě před koupí byly nalezeny vady, které se měly odstranit, což se později ukázallo, že bylo provedeno pouze částečně. Od té doby byl vůz odvezen asi 5x zpět, jelikož se postupně začali objevovat skryté vady. Auto bylo vždy vráceno zpět jako opravené, bohužel neuplynulo nikdy ani pár dní a objevila se závada znovu či jiná. Autobazar také disponuje autoservisem. Nyní je tam vůz již skoro 14 dní a když už se tedy někomu dovoláme, je nám řečeno, že se na opravě pracuje. Dohromady bylo auto již servisováno od data koupě přes 1 měsíc. Po prodeji auta navíc málem došlo k neštěstí, když po výjezdu z autobazaru začalo auto zhruba při 100km rychlosti házet a po zastavení se zjistilo, že přední kolo na straně řidiče drželo na jednom šroubu. Dotaz tedy zní, zdali je cesta jak přimět autobazar o předání auta v řádném stavu či odstoupení od smlouvy. Děkuji za odpověď.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-u-ojetych-aut/

20.1.2017 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist