Neuznaná reklamace.

Dobrý den pane doktore.
Po sedmi letech mi na autě prorezavěly lemy blatníků karoserie, na kterou je garance 12 let. Rez prolezla zevnitř a podle prodejce bylo důvodem vydření mezi plastovým nadkolím podběhu a karoserií, což je údajně vnější poškození. Nadkolí však není umístěno nad lemem blatníku ve správné poloze, takže se za něj dostává voda a bahno. Selský rozum mi říká, že za vnější poškození lze považovat poškození od kamínků, či škrábance zvenku.
Prodejce se brání tím, že na nadkolí je záruční lhůta 2 roky, takže mám smůlu.
Servisuji v autorizovaném servise, garážuji vůz po celou dobu.

Děkuji za Vaši odpověď.

Odpověď

To je na znalecký posudek, co je příčinou té vady. Podle výsledku znaleckého zkoumání lze pak rozhodnout, jestli se na to garance proti prorezivění vztahuje nebo ne.

17.2.2017 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist