Aston DB9 dostane brzdy z vozu Caparo T1

Vzpomínáte si? „Silniční formule...“ „Rychlejší než Veyron...“ A nakonec z toho zbyly jen brzdy.

Projekt superauta Caparo F1 začal řadou velkohubých prohlášení, pokračoval požárem testovacího vozu prakticky v přímém přenosu…  a pak potichu vyšuměl do ztracena.

Ale ne tak docela. Smyslem projektu bylo upozornit na potenciál firmy Caparo, která se specializuje na vývoj a výrobu speciálních komponentů pro automobilový průmysl. Povedlo se – brzdy z T1 si údajně brzy najdou cestu do grand toureru Aston Martin DB9. V porovnání se stávající brzdovou soustavou mají přinést o 24 % lepší odolnost proti vadnutí, o 18 % nižší maximální teplotu a o 30 % menší ovládací sílu. Kotouče o průměru 378 mm svírají čtyřpístkové třmeny, vyrobené z jednoho hliníkového odlitku.

Nepochybujeme, že z nové spolupráce budou těžit jak Caparo, tak Aston Martin. Ale jako výsledek jednoho z nejambicióznějších automobilových projektů poslední doby se nám to zdá trochu málo…

autoweb.cz

31.7.2008 5:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist