Automobilka Saab opět ožívá
Saab 9-3
Ve středu, přesně ve 13 hodin a 22 minut, sjel z výrobní linky v Trollhättanu Saab 9-3 s pořadovým číslem 1. Automobilka se opět odráží od dna, tentokrát snad s lepší budoucností.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Saab 9-3
Ve středu, přesně ve 13 hodin a 22 minut, sjel z výrobní linky v Trollhättanu Saab 9-3 s pořadovým číslem 1. Automobilka se opět odráží od dna, tentokrát snad s lepší budoucností.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Po válce když se SAAB rozjel se svojí výrobou jsme jako socialistický stát čučeli na značku SAAB jako na něco fantas.Tyto vozy nejenže byly spolehlivé,ale jejich bezpečnost pro jezdce byla a je na světové úrovni.Je ovšem zajímavé že jsem asi před rokem četl celou historii SAABu,ale nikde jsem se nedočetl že výrobce začal s motory AERA-českého to výrobku a tím pádem od prvovýroby měli jeden z nejlepších motorů tou dobou.