autoweb.cz > Škoda > Škoda Yeti > Auto pro mistra závodních okruhů? Škoda Yeti!
Auto pro mistra závodních okruhů? Škoda Yeti!
Je to legenda evropských automobilových okruhů a jmenuje se Hans-Joachim „Strietzel“ Stuck. Není asi šance, že byste o něm neslyšeli, nebo o jeho slavném otci. Každopádně teď tady nejsme kvůli jeho slavné závodní minulosti, ale spíše jeho soukromé budoucnosti.
Hans-Joachim Stuck patří mezi největší legendy evropského automobilového sportu. Zatímco jeho otec, slavný „Král kopců“ Hans Stuck, se stal ikonou závodů do vrchu, „Stritzel“ propadl okruhům. V devatenácti letech vyhrál na Nürburgringu svou první čtyřiadvacetihodinovku, pak sklízel úspěchy nejen v mistrovstvích cestovních vozů, ale také ve Formuli 1 a 2. Svou závodnickou dráhu korunoval dvěma vítězstvími v Le Mans a titulem Mistra světa sportovních vozů.Stuck potřeboval auto, se kterým by jezdil na nákupy a pokud byste čekali, že by sedl do něčeho jako třeba Fabia S2000, kterou pomáhal ladit a dal ji na značky (pokus o vtip, samozřejmě), tak byste se hrubě zmýlili.
Škoda Yeti I fotogalerie – vše co potřebujete vidět
I když ne ve značce… „Bez přehánění můžu říct, že jsem velkým fanouškem značky Škoda,“ říká Hans-Joachim Stuck. „Líbí se mi, jak dokáže zkombinovat technický pokrok, hodně místa a cenovou dostupnost.“
A právě toto byly asi argumenty, které přesvědčily skoro dvoumetrového rodáka z bavorského Garmisch-Partenkirchenu pro české SUV.
DOPORUČUJEME: 5 důvodů, proč si koupit silné auto s velkým motorem
„Ve voze Yeti mám dost místa nejenom já se svou výškou, ale také můj pes. Navíc mě baví, jak dobře Yeti jede na silnici i mimo asfalt – což je u nás v Alpách neocenitelná vlastnost.“ Takže co že za Yetiho se Stuck pořídil? Jde o verzi se čtyřválcem 2,0 TDI o výkonu 140 koní, šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem všech kol.
Autoweb.cz