Audi TT RS a R8 Spyder (2017): příští sportovní špičky Ingolstadtu nafoceny bez maskování

Německá automobilka se už ani nesnaží balit své příští sportovní modely do kamuflážní fólie, díky tomu se TT RS a R8 Spyder podařilo zachytit ve španělské Granadě.

Předpokládáme, že vedení Audi prozatím není lhostejné, jestli premiéry jejich nejnovějších modelů proběhnou v režii dvorního oddělení PR anebo zcela vymknuté kontrole někde na internetu, přesto se však někdy dějí věci i podle druhého ze zmiňovaných scénářů, jak momentálně dokazují nejnovější „špionážní“ fotografie ze Španělska.

Německá značka zde s velkou pravděpodobností připravuje oficiální fotografie a tovární propagační videosnímky pro své nejnovější modely TT RS a R8 Spyder, její lidé si však zjevně nedávali příliš pozor, když vyjeli mimo uzavřený prostor. Nejvýkonnější verzi kupé TT i otevřené variantě modelu R8 nejspíše vyhládlo, zastavily se na čerpací stanici a i tato chvilka stačila na to, aby někdo vytáhl (podle kvality snímků) mobilní telefon a pořídil pár zajímavých fotek.

Samozřejmě můžeme mít pochybnosti o tom, jestli se náhodou nejedná o cíleně organizovanou akci ze strany Audi, klidně tomu tak být může, jak ostatně potvrzují podobné aktivity některých dalších automobilek. V žádném případě ale nepochybujeme, že se autorům instagramového účtu „worldsuupercars“ opravdu podařilo zachytit při tankování prozatím utajované stroje.

Menší z nich půjde v šlépějích RS 3 Sportback, německá média nicméně tvrdí, že kupé TT RS (a později též odvozený roadster) nezůstane u výkonu 367 koní, ale 2,5litrový pětiválec TFSI povýší a dostane ve standardu maximální výkon 380 koňských sil. S odblokovaným omezovačem by pak auto mělo zvládat maximální rychlost až 280 kilometrů v hodině.

V případě Audi R8 Spyder jsou základní technické parametry poněkud jasnější. Hmotnost auta anebo čas potřebný ke složení střechy do prostoru za posádkou momentálně nemáme, otevřený sportovní model však nafasuje atmosférický vidlicový desetiválec o objemu 5,2 litru z výchozí R8. Také zde proto očekávejte výkon 610 koní, nejvyšší točivý moment 560 nwtonmetrů, sedmistupňový dvouspojkový automat a schopnost zrychlit na stovku něco málo přes 3,2 sekundy verze kupé.

zdroj: Instagram

11.3.2016 2:00| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist