Audi prodává virtuálně

V budoucnu už v showroomech najdete jen obří obrazovky, na kterých si naťukáte konkrétní konfiguraci. Utopie? První byl otevřen v Londýně.

Audi připravuje nové showroomy, které budou od těch současných hodně odlišné. Nebudou v nich auta. Nebo jen minimum. Všechno ostatní obstarají dotykové obrazovky, kde si jednoduchými gesty zvolíte barvu, kola i výbavu.

Možná to vypadá jako ohromná hloupost, ale mně se tenhle nápad dost líbí. Dokázali byste si představit třeba Audi A8 v tyrkysové metalíze s oranžovým interiérem, dřevěným obložením a na speciálních kolech? Pokud si tohle vůbec chcete představit, budete mít nejspíš problém. Dobře, asi se shodneme na tom, že by to vypadalo šíleně, ale zkuste si představit nějakou reálnější konfiguraci, kde by to přišlo k užitku. Nekonečné rozhodování zažil asi každý.A tady přijde na řadu matice monitorů, které vašeho plechového miláčka zobrazí ve skutečném měřítku, přesně tak, jak k vám za pár měsíců dorazí z továrny. Displeje ale mají více funkcí, dokážou například vizuálně zprostředkovat technické vymoženosti, které se z textu chápou jen těžko.

Tyhle prodejny se zatím objeví na rušných místech, kde nezaberou tolik místa, jako tradiční showroom. Teď jen zbývá doufat, že v budoucnu dojde k propojení s těmi klasickými, kde si do auta můžete sednout, osahat a vyzkoušet, a těch virtuálních, kam se přesunete až v rámci koupě.

18.7.2012 7:00| autor: Ondřej Lilling
Více o tématu: AudiAudi A8Londýnutopie

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist