autoweb.cz > Autobazary a vše o ojetých autech > AAA AUTO po čtvrtstoletí na trhu přivítalo dvoumiliontého zákazníka
AAA AUTO po čtvrtstoletí na trhu přivítalo dvoumiliontého zákazníka
Dvoumiliontou zákaznicí se stala Nela Müllerová, která si z pražské pobočky odvezla vůz VW Golf 2.0TDi ve verzi kombi. K vozu dostala z rukou generální ředitelky AAA AUTO International Karolíny Topolové tankovací kartu s palivem na rok zdarma.
„Nebyla jsem pevně přesvědčená o tom, že to bude právě Golf. Potřebovala jsem auto ve čtyřkolce, a s tažným zařízením alespoň na dvě tuny, protože vozím koně,“vysvětlila Nela Müllerová důvod pořízení vozu.„Nebylo to poprvé, kdy jsem kupovala auto v Áčkách. Bylo to třetí auto a tři jsem Áčkům prodávala,“ dodala. S překonáním hranice dvou milionů zákazníků úzce souvisí překonání padesáti tisícové hranice prodaných aut v prvních devíti měsících tohoto roku, kterého společnost v rámci celé skupiny dosáhla již na začátku září.
„Podle zatím ještě stále předběžných odhadů letos prodáme jistě více než sedmdesát tisíc vozů, a tak dosáhneme počtu až sto padesáti tisíc obsloužených zákazníků jen za letošní rok. Již ode dneška začínáme pomalu útočit na hranici dvou a půl milionu, kterou bychom mohli při současném tempu obchodování překonat v roce 2020,” řekla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová, která shodou okolností zároveň minulý týden oslavila pět let ve funkci nejvyššího managera „Áček“.
Aby AAA AUTO takovýto nápor zájemců o prodej a nákup automobilu zvládlo, provozuje jedno z největších call center v České republice. „V našem Kontaktním centru pracuje na 200 operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům sedm dní v týdnu ve čtyřech zemích, od rána do pozdních večerních hodin. Další statisíce požadavků vyřizujeme prostřednictvím našich webových stránek a e-mailové komunikace. Největší nároky jsou samozřejmě kladeny na zaměstnance na našich 42 pobočkách. Ti se starají o to, abychom každodenní nápor zájemců o prodej nebo výkup automobilů zvládli k jejich spokojenosti,“ zdůraznila Topolová.
Vysoký počet zákazníků, který jen za první pololetí dosáhl meziročního růstu více než o desetinu, je podle Topolové výsledkem orientace společnosti na maximální zákaznickou spokojenost. „Naši zaměstnanci procházejí pravidelnými školeními v přístupu k zákazníkům. Organizujeme interní i externí mystery shoppingy, abychom si ověřili úroveň zákaznické péče nejen na call centru, ale i na pobočkách. Zákazník se může s jakýmkoliv podnětem obrátit ať už přímo na mě prostřednictvím e-mailu zveřejněného na našem webu, nebo na zákaznického ombudsmana Milana Smutného,“ vysvětlila Karolína Topolová.
„Klienty po návštěvě v AAA AUTO kontaktujeme, abychom od nich získali zpětnou vazbu a jejich konkrétní hodnocení úrovně naší péče. V celé společnosti i podle jednotlivých poboček nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovat slabší místa. Na ta se pak zaměřujeme a naše zaměstnance doškolujeme tak, aby naše autocentra opouštěli opravdu spokojení zákazníci,“ dodala.