AAA AUTO otevírá v Ostravě nové call centrum

Zaměstná 50 lidí a do konce roku chce firma obsadit ještě dalších 75 pracovních pozic.

Společnost AAA Auto v rámci expanze rozšiřuje a relokuje část svého call centra do Ostravy. V první fázi půjde o přibližně dvě desítky nově vytvořených pozic, celkově nové call centrum postupně přijme pět desítek zaměstnanců. Kromě toho společnost v současné době nabízí dalších 75 pracovních míst ve všech regionech, která hodlá obsadit nejpozději do konce letošního roku.

Nové call centrum v Ostravě bude mít mezinárodní charakter, protože značná část operativy centra bude vyhrazena pro polský trh. „V letošním roce jsme otevřeli naši první pobočku v polském Piasecznu. Už tento rok, ale zejména v roce 2016 hodláme na tamním trhu expandovat velmi intenzivně. Proto potřebujeme připravit zázemí našeho zákaznického servisu a prodejních kanálů,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. „Pro Ostravu jsme se rozhodli zejména díky blízkosti několika významných polských aglomerací, ve kterých se chceme ucházet o potenciální zaměstnance. Příležitost ovšem dostanou také uchazeči přímo z Ostravy. Provoz nového call centra spustíme už na začátku října. Výše investice do infrastruktury dosáhne více než dvou milionů korun, v sumě nejsou zahrnuty náklady na pronájem,“ dodala Topolová. Šanci na uplatnění v novém call centru budou mít zejména absolventi vysokých škol.

Stávající mezinárodní call centrum skupiny AAA AUTO v Praze obsluhuje 200 operátorů, kteří vyřizují telefonáty zákazníků z České Republiky, Slovenska, Maďarska a Polska. Měsíčně call centrum odbaví 150 000 telefonních hovorů. V rámci probíhající expanze AAA AUTO inzeruje kromě pozic v novém call centru dalších 75 volných míst, z nichž téměř polovina je určena především odborníkům v oblasti prodeje a výkupu vozů. Posily hledá také pražská centrála, kde jsou otevřené pozice v back office a běžném provozu. Pro nové zaměstnance na obchodních pozicích je přichystáno čtrnáctidenní odborné školení za účasti specialistů z řad AAA AUTO. To kromě základních informací zahrnuje i obchodní a technické dovednosti nebo firemní software.

Firma nabízí novým zaměstnancům kromě propracovaného systému školení i další vzdělávání. Mezi zaměstnanecké benefity patří například možnost nadstandardního využití jazyků a cestování, pružná pracovní doba, slevy na sportovní i kulturní aktivity anebo odměny za doporučeného zákazníka i nového zaměstnance. Zaměstnanci si také mohou pořídit u společnosti vlastní automobil s výraznou slevou a mohou využívat i objemových slev společnosti u mobilních operátorů či zvýhodněných sazeb různých druhů pojištění u partnerských pojišťoven.

16.9.2015 10:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist