25 let AAA AUTO: Společnost se stala inovátorem v oblasti nákupů a prodejů na webu

25 let AAA AUTO: Společnost se stala inovátorem v oblasti nákupů a prodejů na webu

Rychlé zprávy | vydáno 30. 7. 2017

Velikost textu: a a a

Nákup a prodej produktů prostřednictvím webových stránek dnes představuje automatickou součást každodenně uskutečněných obchodů u velké části spotřebitelů. Prodej s využitím webové prezentace není pouze doménou běžného spotřebního zboží, ale tvoří základ také pro prodej automobilů. Společnost AAA AUTO začala s rozvojem on-line obchodování už v roce 1998, kdy spustila první webovou prezentaci. O pouhé čtyři roky později se web www.aaaauto.cz stal nejnavštěvovanější automobilovou stránkouu nás.

Stránky www.aaaauto.cz jsou důležitým prodejním nástrojem automobilů v AAA AUTO. Čtyři pětiny zákazníků si takto předvyberou svůj automobil a výběr buď konzultují s operátory Kontaktního centra společnosti, nebo rovnou navštíví nejbližší pobočku největšího prodejce ojetin.

„V dnešní době patří webová prezentace ke strategickým nástrojům každé společnosti a s příchodem chytrých telefonů jsme se zaměřili i na provázanost hlavního webu s mobilní verzí,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO, Karolína Topolová. On-line nabídka automobilů je zásadní pro prodej automobilů zahraničním zákazníkům mimo země, kde AAA AUTO aktuálně působí. Zvyšuje se i podíl zákazníků, kteří si automobil přes internet nejen vyberou, ale rovnou i koupí.

AAA AUTO v průběhu let spustilo webové prezentace pro všechny země, ve kterých působí. Spolu s expanzí roste návštěvnost nejvíce na polské verzi webu, letos o 48%. Stránky AAA AUTO prošly v roce 2012 kompletním redesignem s důrazem na celkové zjednodušení on-line výběru vozidel a vytváření nových nástrojů, které hledání vozů usnadňují. Úpravy webu vedoucí k vyššímu uživatelskému komfortu jsou prováděny prakticky každý týden. Výsledkem je rekordní návštěvnost, která v loňském roce překonala hranici 35 milionů.

V letošním roce výrazně roste především návštěvnost z mobilních zařízení. Moderní mobilní aplikace pro chytré telefony nabízí největší výběr vozidel ve střední Evropě a je určena jak pro operační systém iOS, tak pro Android. Uživatel si v přehledném rozhraní programu může vybírat ze všech více než osmi tisíc automobilů, které AAA AUTO nabízí na svých 21 pobočkách v České republice. Mobilní aplikace stejně jako web nabízí kromě průvodce i funkci Garáž, kam si zákazník může virtuálně „zaparkovat“ vybrané automobily a kdykoliv se k nim vrátit. Letos ve srovnání se stejným obdobím vzrostl podíl výběru automobilu přes mobilní aplikaci o 13,6 %.

Tisková zpráva AAA AUTO

Komentáře ke článku

Závodili jsme na druhém píseckém podniku AmaterCup 2017

Máme za sebou zkušenost v rally i jízdu v monopostu F1, ale svět velkých soutěží není pro nás... Vždy se rádi vracíme na tuzemské závodní okruhy v rámci levného závodění.

Závodili jsme na druhém píseckém podniku AmaterCup 2017
JUDr. Tomáš Beran

Právní poradna

Vážený pane doktore. Bylo mi na parkovišti poničeno vozidlo kontejnerem na komunál... Více

Odpovídá: JUDr. Tomáš Beran

Stojí za pozornost?

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2000 - 2017 Media Marketing Services a. s. Perucká 7 120 00, Praha

Přihlašte se k odběru newsletteru Autoweb.cz!

  • Získáte informace o žhavých novinkách ze světa aut
  • Budete mít možnost účastnit se soutěží o atraktivní ceny
  • Zajistíte si neustálý přístup k informacím o autech z domova i ze světa
  • Nepřijdete o žádné důležité informace ze světa automobilismu
  • Užijete si pravidelná redakční videa, reportáže a videotesty
Odběr novinek lze kdykoliv odhlásit
TOPlist